| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 december 2003
| WebCam en Digi Cam in 1, leuk dinkie is niet meer 1 van de nieuwste maar goed genoeg. zag hem staan tegen een vet lage prijs dus dacht meenemen: wrap it i take it. nu mijn 2e digi cam.![]() Citaat:
| |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik heb ze gezien en ff mee geklooid, het zijn echte fun dingen. Leuk om mee te klooien, maar daar houd het dan ook bij op. Ik spaar liever en koop dan iets fatsoenlijks, maar da's persoonlijk ![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Ik gebruik hem ook alleen maar in het licht en als gewone webcam. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik gebruikte de oude versie van deze altijd als webcam. Werkt perfect hoor, maar als digicam zou ik em niet gebruiken... Heb destijds eindelijk een fatsoenlijke camera gekocht om mn shots mee te maken.
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| ik heb oo keen thrust Weliswaar geen spycam maar wel een powerflash(ofz en idie gebruik ik ook alleen als webcamVoor digi foto's heb ik een dikke sony die iets van 15 cm lang is en das nie makkelijk om mee naar school te nemen voor fotoprojecten |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| ik heb oo keen thrust Weliswaar geen spycam maar wel een powerflash(ofz en idie gebruik ik ook alleen als webcamVoor digi foto's heb ik een dikke sony die iets van 15 cm lang is en das nie makkelijk om mee naar school te nemen voor fotoprojecten |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wacom vs Trust | unstable | Hardware Junkies | 6 | 5-12-2008 15:37 |
| Trust ScanMod | CerielTjuh | Casemod Junkies | 9 | 8-07-2003 13:33 |
| Trust new sponsor Minardi | Kagar | Area 1337 | 15 | 24-05-2003 21:38 |
| trust spacecam 100 | QuincMan | Software Junkies | 7 | 6-03-2003 17:39 |