| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik kwam net wel een interessant artikeltje tegen. Bronnen melden dat Apple met een nieuwe I-pod komt. Het zou dan gaan om een lite versie van 2 of 4 GB (naja lite, nog steeds meer dan de doorsnee mp3 speler) En dat voor een prijs rond de honderd euro! Kortom ideaal. 6 Januari wordt bekend gemaakt als ie ook naar Europa komt. Ik heb nog een beetje rond liggen zoeken op internet, maar voor de rest niet veel nuttigs erover gevonden. http://www.webwereld.nl/nieuws/17279.phtml dit lijkt me een ideaal dingetje, mooi, klein en veel capaciteit! Weet iemand al iets meer over dit hebbedingetje?
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Ik heb wel ergens gelezen (maar waar...) dat de gecorrigeerde prijs naar alle waarschijnlijkheid niet op 100 maar rond de 150 euro komt te liggen en dat er een microdrive gebruikt zal worden als geheugen. Geen idee in hoeverre deze info klopt... Er wordt overigens gesproken over maximaal 4GB, dus geen 6.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Maar is die 100/150 euro dan met microdrive? Dat is echt een prijs om te kwijlen!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik stond zelf op het punt om een Philips Key 006 te kopen.. maar nu ik dit hoor wacht ik maar even. Die ligt namelijk in dezelfde prijsklasse.. maar met veel minder kapaciteit! Ik hoop wel dat hij lang op een setje batterijen kan doen.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ach.. Ik zou toch meer voelen voor de 'gewone' iPod, wat een kwijldingen zeg!! En dan nog kiezen uit tientallen GB's (maarja, ook de ''iRiver'', en die ''Jukebox Zen'' zijn prachtdingen...)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| "Apple-CEO Steve Jobs heeft zojuist een nieuwe, goedkopere versie van de iPod gepresenteerd tijdens zijn zogenoemde keynote op de Macworld Expo in San Francisco. De geruchten die de afgelopen weken de ronde deden over nieuwe iPods zijn daarmee voor een deel bevestigd. Apple heeft zijn nieuwe product de naam iPod mini gegeven. De speler zal voor 249 dollar, en dus niet 100 of 150, worden aangeboden en beschikt over een opslagcapaciteit van 4GB. Toetsen zijn aangebracht op het bekende scroll wheel van de iPod, omdat er te weinig ruimte was voor aparte knoppen. Het apparaat komt in meerdere kleuren en is vanaf februari in de Verenigde Staten te koop. De rest van de wereld moet twee maanden langer wachten." - aldus Tweakers.net...
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ach ja.... Niet echt een slimme zet, die 250 euro is veel teveel, dan gaan de mensen voor de versies met meer GB's en een iets groter formaat denk ik. Zeker met de geruchten van lekker lage prijzen is dit een teleurstelling, maar een prijsverlaging kan altijd nog komen ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mag lite 6d illegaal???? | whocarez | Area 1337 | 130 | 8-10-2008 19:55 |
| Ipod software | Black_Heart | Software Junkies | 18 | 14-12-2006 21:23 |
| Ipod Mini ? | SubZer0 | Area 1337 | 11 | 7-03-2005 20:39 |
| Cooldrive Lite | R@mon | News & Review Junkies | 4 | 23-02-2005 08:03 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 22:15 |