| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juli 2003 Locatie: Utrecht
| Hey 'yall, Ik ben bezig met het schilderen van een coureur voor in een 1:24 racer. De auto is de GT Ferrari 550 Maranello. Ik heb de opdracht gekregen om de coureur in de kleuren van Dieter Quester te schilderen. Nou is de overall nogal makkelijk. Blauw met een Red Bull logo en wat kleine logo-tjes hier en daar. Het probleem zit hem in de helm. Hier heb ik nog geen goede foto's van kunnen vinden. Vandaar mijn vraag. Weten jullie links naar of hebben jullie foto's van de helm van Dieter Quester zoals hij hem vorig jaar in de GT klasse droeg. Zo ja, maken jullie weer een medemens gelukkig. ![]()
__________________ "I am Aragorn, son of Arathorn; and if, with my life or death, I can protect you, I will." Aa' menle nauva calen ar' ta hwesta e' ale'quenle |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Thanx Freakazoid. Hier heb ik al veel aan. Alleen jammer dat de linkerkant van de helm niet goed te zien is. Als iemand daar ook nog een piccie van heeft graag.
__________________ "I am Aragorn, son of Arathorn; and if, with my life or death, I can protect you, I will." Aa' menle nauva calen ar' ta hwesta e' ale'quenle |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heeft Dieter geen fan-website ofzo?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Was het maar waar. NIET dus. Ik heb al diverse sites geprobeerd, maar zonder resultaat. De foto die hierboven staat is al goed, maar ik mis de linkerkant van de helm, en dat is net de kant die door het zijraam van de wagen te zien is.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
|
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Hier heb ik al iets meer aan. Thanx. Ik heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar DART-Racing, het team van Quester. Wacht nog op antwoord.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mening ontwerp.. | PsychoBram | Casemod Junkies | 10 | 23-07-2007 20:55 |
| Ontwerp C&C koelblok | Pietjuh | Cooling & OC Junkies | 12 | 25-09-2004 08:15 |
| ontwerp proggie casemod? | Freagle | Casemod Junkies | 21 | 4-03-2004 13:35 |
| Ontwerp van WC-Blok van FX 5900 van ASUS ? | Li-Unit | Cooling & OC Junkies | 3 | 1-02-2004 10:21 |