| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003
| Ik kwam dit tegen: http://www.halfords.nl/shop/productd...duct_id=560013 Zal dit ding ook een beetje te modden zijn? Kent iemand dit speelgoed auto'tje? Bijvoorbeeld anderen bandjes, opvoeren ect.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| ModBreak:En ik denk dat jij Area 1337 met Casemodding in de war brengt, dus een move naar het goede forum.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| OK, dan staat er een grote verassing voor je te wachten Hier op CJ hebben we al een aantal Micro-RC gerelateerde revs en tut's. Linkjes: Bensu Track Bensu Micro Racer Maar voor de grote duidelijkheid, dit is voer voor het Gadget forum ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Desalniettemin, ik vergat ook meteen je vragen te beantwoorden. Ja! ze zijn te tunen. De meesten athans. Ik denk niet dat je problemen zal hebben deze te tunen. Bandjes, snellere motoren, andere tandwieltjes, sterkere batterij in de auto zelf, lichtjes... ALLES kan je tunen Kijk maar eens op http://www.bitchar-g.co.uk/add-ons/index.shtml . Daar vind je de meeste tune-ups die je voor je micro RC kan vinden denk ik. Ik zal nog even die webshop opzoeken waar je ze in NL kan bestellen. En de Tune ups zijn op 99% van alle merken van Micro RC cars van toepassing.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Thadeez, heb je nou uiteindelijk die snelle motors van OD nog aan de praat gekregen? Dat was toen best wel jammer dat ze niet op gang kwamen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik kan dat bevestigen. Met zon nieuw accutje gaat ie LANG mee. Das die extra paar flapkes echt waard. Je hebt trouwens wel iets moois gemist oliviertje. Thadeez heeft een hele mooie baan gemaakt voor die mini cars. Mischien dat je em op OD04 nog tezien krijgt. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
Baan-angst misschien?
| | |
| | #10 (permalink) |
| Heheh, das inderdaad wel treurig. Twas nogwel zon geinige baan. (Op een paar rondstruinende tanks na dan. )
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
| ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ik heb ook een aantal rondjes gemaakt! Maar volgens mij was Freak idd zo ongeveer de enige bezoeker die echt een paar rondjes op de baan gemaakt heeft ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) |
| aha, was jij dus die gozer waar ik naast heb gezeten toen jij je microtje bijna aan butch voerde. ![]() Twas wel n leuke baan, jammer dat niemand er echt naar pakte. Zonde van al die moeite. Wat is er eigenlijk met die baan gebeurd na OD03?
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| klein foutje? | creeper89 | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 9-08-2006 19:46 |
| klein toetsenbord | Buffalo | Elektronica Junkies | 14 | 20-07-2006 12:33 |
| Klein vraagje | LaZeR | Hardware Junkies | 2 | 18-07-2006 17:29 |
| Klein LCD | Niek | Elektronica Junkies | 3 | 17-10-2005 16:33 |