| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| En dan zie ik die reclame van N-gage op het station: Hier leerde Denise mij de fijne kneepjes... :P Hier leerde Georgina mij de fijna kneepjes ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Een gsm voor spellen, met mp3, nu ook al camera er in. En waarvoor is dat ding uiteindelijk bedoeld ????, juist bellen.
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| ik ga volgens de theorie "Men mist pas wat, als men het gehad heeft." "Je bent pas wat kwijt als je het gehad hebt." geen mobiel voor mij.. geef me geld wel beter uit... ofzo.. ![]()
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
|
| Citaat:
![]() | |
|
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Citaat:
!! Newsbreak !! zojuist is er een aanslag gepleegd op een belcompanie winkel. dit werd veroorzaakt door een oerhollandse nederlander die zijn mobieltje liet ontploffen. de politie steld een groot onderzoek in. Deze aanslag is nog niet opgeëist.
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| zo'n ngage is wel leuk speelgoed (ik heb al ander speelgoed, nl: nokia 6800 )maar georgina verbaan... wel lekker wijf, maar ik ben zwaarder dan haar iq!! (ik weeg nog geen 70 kg ) want dat kind is echt DOM! maarja, je kan nie alles hebben :P
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!! Nwat weg dr mee koop een laptop, maar die 3 zoenen van Georgina :P :P :P :P
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| N-gage leuke toy je moet er alleen niet mee bellen. Een normale telefoon houd je vertikaal langs je oor een ngage hou je dus vrolijk horizontaal naast je hoofd. Ziet er dus niet uit als je met dat ding moet bellen. Daarnaast zou ik eerder voor de nieuwe game boy gaan in combinatie met een leuke telefoon dan deze combinatie ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() (Klik de pik!)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [lcd] nokia 3310 / 3330 topic | inanc_gangster | Elektronica Junkies | 3 | 12-06-2004 11:27 |
| Nokia 5110 display als LCD? | Spike | Elektronica Junkies | 23 | 30-04-2004 13:30 |