| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik zag laatst bij de V&D een Black & Decker dremel alike ding voor 24 euris incl een lading slijp bitjes en zaagjes enzo, zou dat een goede koop zijn of zeggen jullie, geef maar het 3dubbele uit voor een echte dremel... zoiets, maar het kan ook het oude model zijn geweesd: http://www.blackanddecker.com/produc...ID=826_Sub_Web greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| /me gaat morgen ook meteen effe langs halfords. :P Kan ik ook eindelijk es wat fatsoenlijk spul gaan bouwe.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| tof =D ik ga ook maar eens een kijkje nemen daar, thnx voor de info. maar dan natuurlijk wel Dremel bitjes gebruiken, dan weet je in iedergeval dat het daar niet aan ligt ![]() greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| het enigste is te hopen dat ze net zo sterk zijn als de normale dremel.. ik hb hier ook zo'n dremel look a like.. maar die loopt erg snel vast en wordt verschrikkelijk heet.. terwijl die dremel op de zaak zonder problemen doorsnijd.. en helemaal niet beroerd warm wordt... dat is dus meestal het verschil tussen de imitatie en de echte... dus als jullie er een hebben gevonden zonder deze nare eigenschappen.. med het dan een.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ruim tien jaar werken met goed gereedschap en aanklooien met minder goed gereedschap leert toch: alle waar is naar zijn geld en op termijn maakt kwaliteit wel degelijk een verschil. Tenslotte is goed gereedschap het halve werk. Daarom investeer ik liever iets meer in goede tools, maar ik kan me best voorstellen als je budget beperkt is dat je toch liever voor de goedkopere variant gaat. Belangrijk: forceer je gereedschappen nooit en gebruik het alleen voor taken waarvoor het ontworpen is!!!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| ik heb gisteren is naar die B&D gekeken... het ziet er opzich robuust uit.. vergleken met die goedkopere dingen van proxxon en ferm.. hij is ook aardig dik.. dat kan beteken dat er een aardig goede motor inligt.. dit is gewoon een kwestie van proberen.. ik moet zeggen dat er wel een heel fijn handvat aan de voorkant zat.. echt gemaakt om preciesie werk uit te voeren.. dus voor degee die zich geroepen voelt.>>> make a review ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| ik heb die van de aldi, het is dezelfde als de kinzo en alle andere zooi, gewoon een andere stikker erop, hij heeft het nog maar een keer begeven, en dat was omdat de koolborstels niet dicht genoeg zaten tegen de motor ! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Ik wil morgen de ferm halen. ik zag dat deze 30 euri koste in dit topic. kan ik daar wel wat van verwachten of niet? Het is niet voor dagelijks gebruik. en zoals PO al zei alle waar naar zijn geld. ik weet dat dit topic over de B&D gaat maar om hier een heel topic voor te openen. |
| | |
|
| « De dremel bovenfrees
|
Surround » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kunststof kopie maken van wapen. | Meert | Casemod Junkies | 16 | 22-06-2006 19:01 |
| mod spul inkoopacite bij tweakstore | rawiramdhan | Samen Kopen Junkies | 1 | 18-05-2004 08:27 |
| Server kopie laten maken van inkomende en uitgaande emails | the widow maker | Software Junkies | 2 | 10-07-2003 15:32 |
| Ferm een goed merk?(heeft nu wel een dremel) | squid | Casemod Junkies | 52 | 7-06-2003 12:09 |