| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Hey mensen ![]() Ik ga in November naar Thailand en nu wil ik graag een Mp3 speler kopen daar (nogal goedkoopjes daar )Maar nu weet ik niet welke ik het beste nemen kan... De enige eisen waaran ie moet voldoen is dat er veeeel op kan en dat de batjes lang mee gaan ![]() Mag +- 150,- euro kosten (dus nederlandse prijs 250/300,-) Alvast bedankt voor jullie hulp ![]()
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| die van creative (20 gb) schijnt wel een goeie te zijn, en ik heb heel veel tevreden smoeltjes gezien in combinatie met Apple I-pods Creative Zen USB 2.0 20gb (ook in firewire versie te krijgen) Up to 14 hours playback on lithium-ion battery, rechargeable via power adapter provided or USB port Apple I-pod 20gb (firewire & usb 2.0) Batery life: Over 8 hours u decide whats best, ik zou voor de creative gaan, maar das mijn keuze suc6 greetz Sven
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2003 Locatie: Drunen
| Ik zou voor een apple i-POD gaan maar ligt eraan hoeveel je wilt? 10gb / 20gb / 40gb specs >> http://www.apple.com/ipod/specs.html
__________________ HELAAS IK BEN DE BAAS |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| heb creative jukebox nogwat 40 gig... prachtdingetje mijne is aansluitbaarop men mengpaneel dus das al helemaal pr8ig... maar ja je moetgewoonuitgaan van wat je wilt...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Welke laptop cooler moet ik kopen ??? | firework_freak | Cooling & OC Junkies | 12 | 20-06-2007 22:05 |
| Welke Software Mp3 Speler gebruik jij? | brantje | Software Junkies | 16 | 31-10-2004 08:28 |
| Welke cpu koeler kan ik het best kopen? | JimWest | Cooling & OC Junkies | 12 | 22-10-2003 21:10 |
| Welke processor ga jij kopen | crizp | Hardware Junkies | 38 | 7-10-2003 12:32 |
| Welke baybus kopen? | Hummel-X | Elektronica Junkies | 22 | 12-03-2003 13:51 |