| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Kent iemand dit apparaat ? Het lijkt mij wel een handig ding; netwerkkaartje erin (dan kun je toch films via de harde schijf van een andere PC draaien?) ondersteund veel formaten, fraai design... http://www.divxplayer.nl/?page=Producten Ok blijft wel 299 Euri's maar toch.... ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| das leuk eens kijken of hij ergens van de vrachtwagen valt LOL
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Amstelveen
| Supergeil ding, maarja, er hangt natuurlijk ook een prijskaartje aan. 300 euro, maar dan heb je ook wat. Hij speel DviX 3.11, 4.0, 5.0, XviD, MP3, WMA, DVD+/-R. Wat ook een leuke feature is, is dat ie vanaf je HD speelt. Gewoon UTP kabeltje inpluggen en klaar. Met extra groot goed leesbaar lettertype, lekker browsen, aanklikken en kijken maar Ging alles maar zo makkelijk... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| is inderdaad wel een leuk ding.. hij staat bij ons in de showroom te draaien.. echt mooi spul.. super functioneel.. en opzich best veel mee te doen.. zelfs fotoboek (al komt dat wel makkelijk van pas als producten guide voor de mensen..)naja conclusie.. erg leuk ding.. maar de prijs is er wel naar.. ![]()
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 september 2003 Locatie: Oldenzaal, OV, NL
| Het lijkt mij ook wel een fijn ding om te hebben, maar op dit moment het geld niet voor ![]() Dus gaan we maar een customcase bouwen voor tussen de aparatuur die beneden staat. Binnenkort open ik er wel een topic over, maar ben nu nog in de Tekentafel modus , een ding is zeker, hij word volledig plexi ![]()
__________________ ..:: Killed In Action doesnt mean Out Of Action ::.. |
| | |