| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is dat zo erg dan? Uiteindelijk zijn wij ook maar mensen...
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er worden wel meer dingen verkocht waar je niet de straat mee op mag. Zelfs al zou je legaal een revolver of iets dergelijks kopen, er netjes een vergunning bij halen, dan mag je er nog steeds niet mee de straat op voor zover ik weet (behalve in een koffertje om em mee te nemen naar de schiet-range). Dus die redenatie klopt niet helemaal ![]() |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Wat jullie allemaal niet weten is dat de crew gewoon mensen inhuurt om dit topic eens in de zoveel tijd weer te kicken Af en toe doen we het ook gewoon zelf als we zin hebben trouwens. Traditions are hard to break... |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Maarja, genoeg gekickt, weer laten liggen om over een paar maandjes te kicken? ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Volgens mij hebben wij een 4d hier in huis liggen.. (als die dingen bestaan )Hij is iig kleiner dan de 6d in de Topicstart... .... FF gekeken op google, ja de 4d bestaat ....[offtopic] Ik heb een laser besteld waarmee je dingen kunt verbranden (bijvoorbeeld zwart papier en je kunt er plastic mee smelten) , zijn die legaal in Nederland? [/offtopic]
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #105 (permalink) |
| Punt 1: Lasers zijn nooit illegaal, zolang je ze maar correct gebruikt en je aan de regels houdt. Punt 2: Lasers mag je gewoon mee op straat rondlopen en mensen mee lastig vallen zolang ze maar aan een aantal voorwaarden voldoen. De golflengte mag bepaalde waardes niet hebben en daarnaast mag de laser maar een bepaald vermogen hebben. Waar het op neerkomt is net zoals met messen, met een zakmesje mag je best op straat lopen, met een mes wat dodelijk is wordt het een ander verhaal en wordt het illegaal. Op dat soort dingen zit echter ook weer een gedoog beleid. Zo had ik in mijn jongere jaren bij de scouting altijd een dolk aan m'n riem bungelen die zeker dodelijk was. Zolang je die alleen maar daar gebruikt en er niet mee op straat gaat rond te zwaaien heb je echt geen probleem. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 15:45 |
| Cooldrive Lite | R@mon | News & Review Junkies | 4 | 23-02-2005 08:03 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 22:15 |
| Kazaa lite prob | Dj Tw@n | Software Junkies | 16 | 3-05-2003 12:11 |