| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| wij hebben ook meen maglite... een mag lite die de cops ook gebruiken... met een accu dus die is nog sterker dan die 6 cellen... en ong even lang ding weegt 1,5 kg... komt wel hard aan maar je kan er het halve dorp mee uitlichten...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| :P oostburg nee hoor dat was bij wijze van spreken... je kan er iig 1000 meter ver weg (wow wat ver ) iets zeer fel laten oplichten... verder zal ook wel gaan maar dat hebben we niet geprobeerd... ik gebruik hem als ik snachts de hond ga uitlaten... booeahaa vet lachen... heel dat pad opgelicht...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| okay breik van de 6d is dus 500 meter volgende fabriek en heeft ongeveer 40 branduren. Die charger die de cops gebruike is geen 1,5 kilo en niet even lang scheelt ongeveer 20 cm is wat handzamer :P maar nog wel als knuppel te gebruiken |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Die maglite van mij gebruikte ik op campzone om mijn haringen van de tent de grond in te rausen altijd handig 4d btw en ik wil nog wel een groene ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: de WalleN
| Citaat:
__________________ blaat | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | ||
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
Kweet niet of ik er 1 koop, ze zijn erg mooi en handig ( ), maar ik heb al zoveel geld tekort dus ja..... ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| wapens?? Zodra er MP40's worden verkocht zijn het pas wapens :P
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Heb het even aan de proffessionals gevraagd en dit was het antwoord: Citaat:
![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Oke dan Lampje!! Perfect uitgezocht ey.... En nu is de discussie ook meteen afgelopen cker? BTW, heb geen mag-lite zelf maar verkoop ze op het werk al vanaf het begin. Klanten komen alleen terug voor een nieuw lampje. Perfecte lampen. Ik heb zelf trouwens een LED lampje van ongeveer 2x2cm rond en zeeeer super fel!!! Makkelijk als je dronken (o.i.d. B_B ik ook :P:P ) bent.... Mag-Lite is echt gewoon SUPER!!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe sta jij tegenover (illegaal) downloaden? | Jamba | Area 1337 | 43 | 18-09-2007 15:45 |
| Cooldrive Lite | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 23-02-2005 08:03 |
| Kazaa Lite ++ | defecto | Software Junkies | 17 | 3-04-2004 22:15 |
| Kazaa lite prob | Dj Tw@n | Software Junkies | 16 | 3-05-2003 12:11 |