| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik las hier en daar op het forum wel wat dingn over die rc bakkies van iedereen... Nu lijkt mij dit ook wel leuk... Ik kwam dit fototje tegen: ![]() Met deze bijschrijving: FORD FOCUS WRC item 58241 • TL01 • RS-540 • radials Deze vind ik wel leuk, weet iemand wat zo'n bak kost... ik wil em zelf in elkaar zetten maar het moet niet te duur worden... liefst niet meer dan 100euro... |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Goedkoper als 115 ben ik em nog niet tegen gekomen: http://www.modellbau-schlak.de/k004u008s001.htm MAAR............. daar moet je wel nog een zendersetje bijkopen, een accu en een oplader zijn ook wel noodzakelijk. Voor 100 euro kun je met een beetje mazzel wel een complete 2ehands setje op de kop tikken op ebay.de ofzo.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Tsja, je hebt inderdaad weinig keus. Of je geeft wat meer geld uit en bouwt hem zelf, Of je koopt een setje op Ebay, maar die zijn meestal al gebouwd. Zoals PO al zegt hierboven. Je bent nog niet klaar als je de auto hebt. Zender setje, Accu, Oplader.. dat heb je minimaal nodig. dat alles nieuw, kom je minstens op de 250 - 300 euro uit. Dit als je alles nieuw koopt, incl auto. Op ebay komen ook wel ongebouwde modellen langs, maar die gaan niet weg voor onder de 100 euro, of je moet heel erg veel mazzel hebben.
__________________ Dus... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| KLIK voor sjiep karretje: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...category=33232
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| je kan (geloof ik) voor 225 euro een Tamiya Expert Built auto kopen. dat is gewoon een auto zoals je normaal koop, maar dan compleet opgebouwd, met pistoolzender, accu en lader. helaas heb je dan een nogal zwakke accu (1700mAh), maar accu's zijn niet zo heel duur. (30 euro voor een 2000mAh/2400mAh ofz ![]() van de prijs ben ik dus niet zeker, maar volgens mij was het die prijs |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| help ik ben een beginner | hamachy | Casemod Junkies | 4 | 23-08-2007 17:24 |
| Nieuwe beginner !hulp! | Skam | Casemod Junkies | 15 | 10-07-2007 16:02 |
| Beginner 2 vraagjes (display + case from scratch) | redostrike | Casemod Junkies | 7 | 12-07-2003 18:32 |