| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ja jongens kheb men zinnen weer eens op ergens op gezet H.A.R.M. rc modellen kwijl......... nu net nog een paar eurie's en ouders overhalen en ik ga zo'n bakkie aanschaffe moet nog net ff weten welke maar daar kom ik wel uit... wat vinde jullie van die bakken? en heeft er hier iemand zo'n ding?
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb ze gezien op Fullspeed-autotron event, eentje brak bij n klein kuiltje al gelijk zijn T-bone. Maar dat zal wel toeval zijn. Vet geluid, vette snelheid, mooie techniek, komt ook flink in de buurt van brommermechanica. :P 1 nadeel: DUUUUUUR. echt niet normaal.. er stonden modelen tot wel 6000 euro.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2003 Locatie: Warnsveld
| Kan je ook een vette pc voor krijgen ![]()
__________________ Hoi mam! Nee ik maak het niet stuk, ik repareer het alleen, oh het was niet stuk? :P Pooh heeft een kraampje met 2de hands spulletjes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Hier in de buurt is een RC circuit, de baanbrekers. Daar mocht ik es n keer met iemand zijn 1:5 mercedis rijden, die dingen hebben wegligging als n huis, sturen HEEL natuurlijk en maken echt zon opgevoerde brommer sound. Echt heftig. Maar tot ze 300 euro kosten houd ik et maar mooi bij mijn bensu's. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Bigger is better. Alleen ik ga nog een stapje verder. Ik ben roboteer. Ik bouw dus samen met mijn crew tot wel 100kg wegende alles vernietigende beesten. Maar das weer n hobby apart denk ik. :P
| | |
| | #12 (permalink) |
| Ik heb es n tijd benzine gereden, maar die heb ik uit pure ellende weer verkocht... Die dingen na iedere race helemaal uitmesten en poetsen is echt een Kaa Uuh Teej werk.
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| waarom zegt iederen nou benzine tegen R/C brandstof? het is Nitro-Methanol, en dat is verschrikkelijk duur. 15 euro voor een bus van 1 liter is geen rare prijs, en een liter heb je er zo doorheen gekacheld. accu's zijn dan toch net wat goedkoper, en kunnen de zelfde snelheden bereiken. |
| | |