| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Het topic is de vraag. Dit is om eens te zien welke frequencys er veel gebruikt worden. Dan kunnen de nieuwe kopers daar rekening mee houden, bij het kopen van hun nieuwe microcar, zodat er zo min mogenlijk problemen ontstaan bij het matchen van een poule bij races. De gene die "Anders" kiezen, graag een verklaring posten. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Er zijn frequenties in omloop waar de overheid niet zo blij mee is, en die niet voor speelgoed vrijgegeven zijn. In de toekomst zullen er maar 2 banden overblijven en zullen die weer opgedeeld moeten worden, net zoals bij the real RC stuff. Mijn hummer is 45 Mhz en mijn jeepie is 27 Mhz, mijn grote jongens heb ik in diverse frequenties, omdat ik graag elke RC kant en klaar op de plank wil hebben staan, heb ik dus een leuke collectie Acoms zendersetjes bijelkaar gespaart de laatste jaren.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| De illegale kanalen zijn momenteel in de aanbieding van de Duopackaktie. Als de duopacks verkocht zijn heb je dus wel een redelijk exclusieve frequentie te pakken en ben je niet beperkt tot maar 2 frequenties.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Tuurlijk niet, alleen de handel op grote schaal wordt aan banden gelegd. De illegale frequenties mogen niet meer ge-importeerd worden en de douane onderschept er zoveel dat de meeste importeurs de gol niet eens meer willen wagen, begrijpelijk.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Welke frequenties zijn de illegale? Ik heb zelf een 45 MHz. En weet iemand of de frequentie in de Bensu te veranderen is? In de zender zit gewoon een kristal (bij mij 45,000 MHz) die je makkelijk zou kunnen verwisselen, in de Bensu heb ik geen kristal zien zitten. Wel een spoeltje, misschien dat als je die verstelt de frequentie verandert? Dan kan ik mijn eigen privé-frequentie instellen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PCIE frequency | _PhanToM_ | Cooling & OC Junkies | 5 | 16-06-2007 12:19 |