| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik heb gisteren iets meegemaakt man....pffff Ik was lekker bezig met mn tamiyaatje, effe onderhouden en nieuwe ontvanger erin. had namelijk gisteren mn nieuwe zender ontvangen die ik op marktplaats had gekocht: ![]() Futaba 2PEKA Dus ik wilde natuurlijk even gaan testrijden om de zender goed te kunnen afstellen. ik loop naar buiten en rijd naar het kruispunt toe (waar ik altijd effe op het lange stuk kan boeken). staan daar een agent en agente met een mobilofoon. Die stonden daar om aan hun collega's verderop met rollerbank etc. door te geven dat die en die auto, motor of brommer aangehouden moet worden. dus naja, ik rij erlangs en ga effe racen daarzo. Zegt die agente opeens [met een schuine bek en arrogante toon]: "zeg kan je niet even ergens anders gaan spelen met je autootje?". OMFG, you gotta be kidding me!!! Dus ik vroeg aan haar [serieus op een vriendelijke toon] waarom ik daar niet mocht rijden, er zijn ook geen verkeersregels voor, dus mijn eigen risico. zegt ze [weer op een arrogantere toon]: "ik ga niet met je in discussie, maar je riskeert zo een boete die je zo van me kan krijgen" en "je mag gewoon niet op de openbare weg rijden met dat speelgoed". Die andere agent daar zei trouwens helemaal niks, en leek erg onder de indruk van de snelheid en het uiterlijk van mn TA03FS 206 WRC :P ![]() ik werd door mezelf tergverwezen op het feit dat ze mijn bezigheid "spelen met mijn autootje" noemde, dus wilde dat haar op de een of andere manier nog even duidelijk maken... maar hoe.. vervelend doen tegen die trut van een copper wilde ik ook weer niet, want dan riskeer je belediging van een agent in functie... ik bleef een klein stukje verderop rijden zodat ik hen niet zou hinderen (in het kijken naar nummerplaten??) omdat ik gewoon echt niet wist waarom ik daar niet mocht rijden. Pakt dat mens mn autootje bij de spoiler op en gooit em bijna op de stoep!!!!! KUTWIJF!! ik ben naar dr toegelopen en heb gezegd dat ik haar kan pakken op het vernielen van andermans eigendom. ik heb haar naam gekregen en moest maar mn best doen zei ze. Een aantal vrienden van me zitten bij de politie op verschillende afdelingen (Verkeers- o.a.) dus die heb ik alvast gebeld en gemaild met alle info ![]() You're going down biyaatch!
__________________ Dus... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
ja tis jammer...
__________________ Dus... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zeker ongesteld.... ![]() Je hebt af en toe van die gefrusteerde types ertussen zitten helaas (volgens mij selecteren ze je daar tegenwoordig op als je solliciteerd ). Ik heb gevraagd aan de man van een colega van m'n vrouw (volg je het nog ??) die werkt bij de blauwzwaailichtfeestcommisie en die zei dat je je alleen konden bekeuren als je een gavaarlijke situatie creëerde met je auto, verder gelden er geen regels voor, alleen kan die trut op zo'n moment naar eigen inzicht handelen (voor zover ze inzicht heeft dan.... ) en haar collega zal haar bij een eventueel vervolg van dit verhaal bijvallen (de politie is elkaars beste vriend) en trek jij aan het kortste eind. Wel kun je haar aansprakelijk stellen voor eventuele schade, er was nml. geen directe aanleiding jouw eigendom aan te raken whatsoever, ze had je gewoon moeten opnieuw sommeren te stoppen met waar je mee bezig was. Een sanctie opleggen is pas mogelijk als jij dan nog daadwerkelijk de instructies negeert, hier moet je nml. wel naar luisteren !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik kan me goed voorstellen dat RC-en op de openbare weg niet bepaald verstandig is, het lijkt me verstandig een stille parking op te zoeken. Zo'n minicar trekt nogal veel aandacht en kan wel gevaarlijke situaties opleveren door afgeleide automobilisten, hoedanook dat geeft die troel nog altijd niet het recht met haar machtswellustige tengels aan je collectors item te zitten, Time for UberJUNK's Clodbuster revenge??
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Afhankelijk van het al dan niet tunen varieert snelheid van 45 kmh(standaard) tot 90 kmh(vol getuned) en gellof me dat is verdomd snel voor zo'n modelauto. Terreinwagens zijn iets langzamer maar leveren weer meer trekkracht.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lampje: Ja daar heb j wel gelijk in. het kan het verkeer hinderen en je moet oom (en tante) agent wel gehoorzamen...hmmm beetje eng.. maargoed. dan kan ik er wel inkomen, maar ik vroeg vriendelijk om de reden en die wilde ze me niet geven, de truttekop.. dus tsjah.. gewoon een zeikwief dan maar.. mijn autootje schat ik op het moment op ongeveer 60Km/h maar we gaan binenkort voor hogere snelheden. uiteraard dan wel getest op een grote open plek en niet op de openbare weg.. Als het lukt met tunen etc. (denk ik wel) op tijd, dan neem ik em mee naar de meeting van CJ. zal ik effe showen. denk ook wel dat ik een groot deel van, of al mn auto's zal displayen ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 21:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 10:55 |
| Tamiya RC :: Wie helpt mij aan een leuke RC auto? | GreenLizard | Area 1337 | 71 | 22-09-2003 21:56 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 10:22 |