| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Waarschijnlijk heb je het al meegekregen (je kon er moeilijk omheen vandaag), maar sinds vandaag is de iPhone hier in Nederland verkrijgbaar. Apple en T-Mobile hebben gezamelijk ook een prachtig toneelstuk neergezet waardoor er zoveel aandacht voor is. Eerst bleef je lange tijd gissen tot ongeveer anderhalve maand geleden. Toen kwam de eerste informatie naar buiten, maar deze was wel zeer minimaal. Door langzamerhand iedere keer een beetje meer informatie naar buiten te brengen werd de geruchtenstroom keurig op peil gehouden. Het hoogtepunt vond natuurlijk vannacht in Rotterdam plaats waar de eerste iPhones verkocht werden. De lange wachtrijen voor de winkel hebben natuurlijk bevestigd dat alles heeft gewerkt. Maar wat vinden jullie nu van heel dat "gedoe" rondom de iPhone. Overdreven of zeer terecht? ![]() iPhone 3G |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Wil ik er een hebben.. JA. Wil ik er veel geld voor uitgeven en urenlang er voor in de rij staan.. NEE.. Leuk toestelletje, heb nu een iPod en een MacBook, over allebei enorm tevreden. Alleen wacht ik ff totdat de prijs van het abbo wat lager ligt. ![]()
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Leuk ding, maar ook zo z'n grillen (geen flash bijvoorbeeld). Buiten dat: T-Mobile is met mijn belgedrag geen gunstig alternatief, dus ik ga het zonder ikTelefoon doen ![]() Waarschijnlijk stap ik eind van het jaar over van Orange naar Vodafone of Telfort.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ik vind het allemaal toch overdreven... Ik citeer tweakers.net even: Citaat:
, zeker als ze hem de iPhone 3G noemen zou minstens de 3G-verbinding deftig in orde moeten zijn naar mijn mening![]() . De review van tweakers.net kan je trouwens *HIER* vinden .Laatst gewijzigd door kalf : 12-07-2008 om 18:12. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Mwah, grappig telefoontje maar niet mijn ding... Wat mij betreft; overdreven gedoe dus!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik hoef dat ding echt niet, geef mij maar een "ouderwetse" N73 met navi en goeie software. Heeft misschien niet die visuele snufjes van die IkTelefoon, maar hij doet tenminste wat ie belooft!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik vind persoonlijk dat als je een telefoon koopt dat hij dan ook goed moet zijn in hetgeen waarvoor hij bedoeld is: bellen en smsen. Als ik het zo hoor dat de verbinding af en toe weg valt tijdens het bellen slaat Apple de plank natuurlijk aardig mis. Ik heb nog geen andere reviews bekeken op het internet, maar mochten anderen dat probleem ook tegenkomen dan lijkt me dat geen goede zaak. 1 review is natuurlijk een moment opname van 1 telefoon door 1 gebruiker. Met mijn eigen N73 heb ik er soms ook last van dat ik geen goede verbinding kan maken, maar in hoeverre verhoudt zich dat tot de iPhone? Ook dat de 3G niet geweldig is, is zeker wel een minpunt. Als ik zo de plus- en minpunten van tweakers tegen mekaar vergelijk valt me op dat de pluspunten eigenlijk dingen zijn waar je aardig naar moet "zoeken" als pluspunt. Echter de minpunten zijn dingen waar je aardig tegenaan loopt als gebruiker. Zelf wacht ik zeker ook nog even af met het aanschaffen van een iPhone, al is het alleen maar omdat hij nu alleen nog maar met T-Mobile verkrijgbaar is. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Citaat:
Heb van de week even gespeeld op de i-phone van een vriend van me. Stond te kijken van de werking en de functies, echt bizar met dat touchscreen (b.v dat in-/uitzoomen @ fot . Ik zal hem alleen nooit kopen omdat ik hem niet mooi vind ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Wat ik me dus heel erg afvraag is of alle mensen die zo'n ding kopen nu ook daadwerkelijk dat ding gebruiken waarvoor hij is ontworpen? Of dat ding gewoon puur kopen want het is hip en cool als je er één hebt. Ik bedoel dat ding staat bol van de opties en mogelijkheden, maar ik gok eigenlijk dat de gemiddelde koper niet verder komt dat het showen aan z'n vriendjes, bellen/sms-en en internetten. Persoonlijk vind ik dat smartphones nuttig zijn voor de zakelijke gebruiker en mensen die bijvoorbeeld al een palm hebben of hun telefoon gebruikten als agenda (en daar ook daadwerkelijk veel in hebben staan, niet af en toe een verjaardag). Maarja, ik ben dan ook van de generatie die niet snapt dat kinderen van alle leeftijden met mobiele telefoons rond aan het rennen zijn. Zo'n ding heb je nodig of niet, en als je het niet nodig hebt voor nuttige dingen dan heb je ook helemaal niets te doen met zo'n ding. Het zorgt alleen maar voor ongemak aangezien de etiquette aangaande mobiel bellen die door veel volwassenen nog wel wordt gebezigd (ook niet door allen, maar wel door veel) door die kinders volledig aan de kant wordt gesmeten. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| En de eerste problemen van de iPhone komen ook al weer tevoorschijn op het internet. Begon het ermee dat bij de witte versie de behuizing haarscheurtjes begint te vertonen, nu heeft iemand ook al een brandplek op zijn been door een oververhitte telefoon. Natuurlijk zijn het de problemen die altijd meer aan het licht komen dan de voordelen, maar een oververhitte telefoon vind ik toch een aardige tegenvaller, welke oorzaak het ook mag hebben. Wat Azariel zegt dat het bij telefoons voldoende zou moeten zijn dat ze bellen en smsen, daar ben ik het wel mee eens. Hoewel het af en toe natuurlijk zeker handig is als je er ook mee kan navigeren of kan gebruiken als radio. Grote voordeel is dat je zometeen waarschijnlijk maar 1 apparaat bij je hoeft te hebben voor al deze dingen. Aan de andere kant worden we daar ook zeker wel weer mee verwend. Want voor die tijd was het ook niet nodig, dus waarom nu wel? |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De enige reden dat dit apparaat verkoopt, is dat appeltje op de achterkant. Het ziet er leuk uit en toegegeven, de interface is wel erg gelikt en intuïtief te bedienen, maar als PDA-phone is het ding te beperkt en als GSM is ie veel te duur. Net als bijvoorbeeld de Apple Time Capsule. Een WLAN-router met een ingebouwde harddisk en (Mac only) software om naar het apparaat te backuppen. Voor het 1TB-model betaal je bijna 500 euro, terwijl een routertje van 60 euro, een externe HDD van 120 euro en een backupscriptje praktisch dezelfde functionaliteit biedt voor minder dan de helft van het geld! Wederom, het is gemaakt van wit plastic met een appeltje er op en artistiek Nederland die trekt de portemonnee alweer ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |