| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb me net een geheugenkaart besteld voor mijn NDS zodat ik zelf spelletjes erop kan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Weet iemand hoeveel mb 1 spel ongeveer in beslag neemt??
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Heb even gekeken, en ik gok een kleine 60mb. hoe groot is dat schijfje van jouw? Ik heb zelf een kennis en die had toch zeker een stuk of 20 spelletjes op een schijfje... EDIT: Fout gekeken, 2mb per spel ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2008 Locatie: Huizen , N-H
| Ik heb er toevallig ook een ik kan je ook wel helpen aan de site's pm me daar maar voor en ik heb 2gig dat is het makkelijkste Zie screen van hoeveel elk spel ongeveer is http://i172.photobucket.com/albums/w...lllleer/r4.jpg is nogal verschillend per spel. Groetjesss |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb er eentje besteld met een 1GB kingston microSD card. Ok, ik kan er dus genoeg spellen op om mijn vriendin stil te houden ![]() Bedankt voor de screen, ik heb een idee van grootte nu! BTW, op FTD staan ook een zooi van die spellen, dus daar kom ik wel aan wel bedankt!
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |