| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2007 Locatie: Antwerpen
| Ik heb het in m'n kopje gekregen om m'n 19inch breedbeeld tft aan de muur te hangen maar waar moet ik allemaal op letten??? De bedoeling is natuurlijk zo goedkoop mogelijk, maar natuurlijk moet het wel degelijk zijn en niet "uiteen vallen" als je eraan komt... Greetz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb zelf Samsung, dat zijn topschermen voor een goeie prijs. Maar YuSmart is ook niet verkeerd. Je kunt ook zoeken naar Viewsonic. Hint
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
|
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nou, het was niet mijn uitleg Ik kan Widow nog wel een keer aanspreken maar ik vermoed dat hij de pics ook niet meer heeft ![]()
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Wat ik me nog kan herrineren ervan, had hij een stuk staal uit zn inwin gezaagt en die op de VESA gaten gemount, boutje in de muur en daar het zooitje aangehangen. Wil je iets dat niet stuk gaat, neem een vogel mount ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ach ja, als je een zaag in een stacker durft zetten moet dit ook kunnen toch ![]()
| | |