| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2007 Locatie: West-vlaanderen
| Ik ben van plan een headset te kopen. Ik heb gisteren naar een pc shop geweest en ik ga deze kopen: plantronics audio 350. maar kheb en de winkel nog een headset gezien (zag er juist hetzelfde uit), en deze koste evenveel. plantronics audio 650. Het enigste dat ik weet dat de 650 werkt via usb maar zijn er nog verschillen en welkeen raden jullie mij aan. is plantronics goed? hier een foto: ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2007 Locatie: West-vlaanderen
| Kweet zelf de specs niet tis daarom dat ik het aan jullie vraag. kwil gewoon weten of er geen verschil zou zijn tussen die twee, omdat het dezelfde prijs is maar bij de 650 zit een usb stick bij: ![]() dus kzou dan de 650 kopen omdat er nog iets bij zit. Maar mss zijn er toch nog andere verschillen... welk één zouden julie kopen? Is plantronics een goed merk voor headsets of niet? |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ik heb zelf een TFT-scherm staan van ViewSonic. Is ook een merk wat veel minder mensen kennen dan bijvoorbeeld Samsung of iiyama, maar ViewSonic maakt ook voornamelijk schermen voor professionele ontwerpers etc en ik zou 'm dus voor geen geld willen ruilen voor een Samsung-scherm! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| verschil tussen Intel® Pentium® 4 650 en 651..... | Sjon123 | Cooling & OC Junkies | 5 | 18-05-2006 16:39 |
| Verschil tussen AGP en PCI | Royo1988 | Hardware Junkies | 17 | 14-03-2005 17:27 |
| Verschil tussen cpu's | M3T4L | Hardware Junkies | 29 | 23-12-2004 06:56 |
| wat is het verschil tussen maxline en diamond ? | Pshyto | Hardware Junkies | 11 | 15-10-2004 18:56 |
| verschil tussen onboard ide en pci ide? | InsaneKitty | Hardware Junkies | 4 | 5-10-2003 09:52 |