| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2003 Locatie: Amsterdam
| gisteren zag ik buiten, op de parkeerplaats vd RAI in A'dam, iemand spelen met een RC auto. Een Soeb Impreza je hoorde hem gieren: eeeeeeeeeeeeeee.... later volgde er een hond erachter na... geinig! die hond werd helemaal gek gemaakt. het was volgens mij een RC op electra en ging ook snel, sneller dan een hond! ik liep weer verder naar de RAI voor PC Dump ![]() |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| dus je bedoelt wacht tot overmorgen en bied dan in een keer 100....(ookal heeft er niemand geboden enstaat ie nog op 75) bied dan in de laatste 30 sec 100 euro of zo? dat moet lukken, dan alleen nog zoeken naar besturing en accu en lader :P |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Als ie nog op 75 staat kun je rustig 100 bieden, de autobodfunktie gooit em dan op 76 euro. Mocht iemand anders bijvoorbeeld 80 geboden hebben of bieden, gaat jou autobod naar 81. Mocht er nu iemand 99 bieden dan krijg jij em voor 100, en als iemand 105 bied heb je pech. zo werkt dat dus.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
En de pic? ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: Haarlem
| Ik ben de schuldige - het was gedeeltelijk mijn idee. Ik zei voor de grap dat hij ze dicht kon laten (Citroën DS retro ), en vreemd genoeg zei hij nog ja ook...? Achteraf was het misschien toch beter met de dichte wielkasten, nu staan de wielen erg naar binnen - met die dichte wielkasten viel dat lekker niet zo op... ![]() Je ziet overigens wel vette lichtflitsen als je hem ondersteboven schept met de voorkant van een Indicar. Blijft een geinig karretje, die ReseTTim-pimpmobile! ![]() |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| ja ik ook al ![]() lightweight frame voor en TL01 kostte maar 17.50. niet eens zo gek duur dus, vooral voor in NL :P /me gaat maar eens een beetje "negative chamber" instellen op de voor en achterwielen (betekent dat ze dus piramide-stijl naar binnen gevallen staan) beetje toe-in kan trouwens ook geen kwaad ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe Hot Rod kap voor op me Tamiya TB Evo chassis | ReseTTim | Area 1337 | 16 | 27-03-2004 21:21 |
| [RC] Alpine A110 van Tamiya is die nog te koop? | ReseTTim | Area 1337 | 5 | 3-01-2004 10:55 |
| Racen met een tamiya verboden op openbare weg. | Thadeez | Area 1337 | 105 | 20-10-2003 18:15 |
| Tamiya tips & tricks | FireWurX | Area 1337 | 2 | 24-07-2003 10:22 |