| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: Roden, Drenthe
| Ben nou op Ebay bezig met deze : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...518619389&rd=1 Hopen dat ik hem krijg... MODBREAK, doe volgende keer in niet width 50% maar width 400, anders scheurt het hier alsnog uit
__________________ Zeg gaan we nou nog neuken, of moet je nog 3 BrEeZaH's voor ik je het bed in krijg? |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2003 Locatie: Dokkum City \o/
| zou je beter niet voor een nieuwer chassis kunnen gaan? die porsche staat op een TA01-TA02 chassis.. over enkele jaren, zoniet nu al zal je problemen ondervinden met het bestellen van reserve onderdelen ![]() en die lader die erbij zit, flikker die alsjeblieft meteen weg! das zon 2 uurslader, erg handig als je je cellen wilt slopen... |
| |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
dus zoveel problemen levert et niet op dacht ik. over 5 jaar is dat chassistje wel ongeveer tot pulp gereden :P en over die laders heb je helemaal gelijk. gewoon een universele kopen, die laden een nachtje lang maar het is beter voor de levensduur van je accu's en je kan je afstandsbediening er meestal ook bij-op prikken tijdens het laden van de accu's. lekker alles in 1 | |
| |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Eeeze, tis een schitterend begin. De hummer die ik onlangs nieuw via Reyne en zn kocht is gebaseerd op een TA01, parts geen enkel probleem, trouwens de Clod die ik al 12 jaar heb, nog nooit parts hoeven te vervangen, en hij is nog altijd in de handel .......... Valt meestal dus wel mee. Voor de goede orde het is een TA02 en wel een speciale verzie. Voor smal achter lekker breed, Strakke bak iig
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #36 (permalink) |
| Voor de twijfelaars onder ons, hier de ideale instap RC machine, ook geschikt voor kleine handjes: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...&category=4660
| |
| | #37 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Misschien iets voor m'n pa, om te oefenen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #40 (permalink) |
| Voor de liefhebbers: bestel per mail de nieuwste Conrad Modelbouw catalogus (for free) met heel veel Tamiya en ander leuk spul: mailto:catalogus@conrad.nl?subject=M...wcatalogus2003
| |
| | #41 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| |
| | #43 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 februari 2003 Locatie: Heemstede
| Dis mijn Tamiya Indy Car Dis mijn Tamiya Midnigt Pumpkin Te koop Ik heb nog een bijna nieuwe AM 2 kanaals Hitec Ranger II N 40Mhz stickzender! Compleet met doos, boekjes en gloednieuwe servo. Schroefjes van de servo nog helemaal nieuw in het zakje. In de zender zitten 8 oplaadbare batterije (t.w.v. 30 eur Ook krijg je er een lader bij om de batterije op te laden.Foto's: Dit is de zender. Dit zijn de 8 batterije die je er bij krijgt. Dit is de doos. De boekjes van de zender. De complete in de doos. De servo met de schroefjes nog nieuw in de verpakking. Nieuwprijs: 125 euro's Verkoopprijs: 80 euro's Hij is ongeveer 2 maandjes oud. Ik doe hem weg omdat ik een computerzender wil aanschaffen. Als je interesse hebt, mail me of contact me via MSN ![]() |
| |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Haha zo een pompoen heb ik vorige maand net verkocht voor niet al te veel, te laat, jammer.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote "Show Your Website" topic | FireWurX | Area 1337 | 149 | 3-05-2004 20:19 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 00:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 08:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 10:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 03:56 |