| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dat ligt er aan, veel moederborden hebben tegenwoordig een digitale uitgang. Meestal is dat een geel of oranje cinch-stekker. De Z-5500 heeft ook nog een optische ingang, dat kan een gat zijn waar een soort van paddestoeltje in zit, of een soort van klepje er voor wat je in kan drukken met de stekker, en waarschijnlijk zie je achter het dopje/klepje rood licht als je geluidskaart ingeschakeld is. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Je hoeft niet direct een geluidskaart. Ik heb het ook onboard aangesloten (S/PDIF). Čn ik kan je vertellen dat dit super werkt!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Nog even over die Z5400: Absoluut, die achterste speakers hebben ontzettend de neiging om te gaan storen. Zeker als je (net als ik) in een regio woont waar heel erg veel radio wordt uitgezonden (Hilversum). Hier gaat het trouwens over de Z5450, deze is draadloos. De Z5400 is totaal bekabeld. Ik heb zelf een X530 speakerset van Logitech, en deze bevalt tot op de dag van vandaag (heb hem al ruim een jaar staan :P) nog prima. Ja, ook hier last van storing en radiozenders (een bekend probleem bij deze set), maar deze set is wat mij betreft de best 'bang for buck' op dit moment. Want ik ken geen ander setje van €60~70,- wat zo'n geluid produceerd.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? Laatst gewijzigd door FuriousHamster : 23-01-2008 om 20:11. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Draadloze speakers moet je ook nooit kopen, kan je van te voren weten. Dat is idd het Z5450 setje... Ik heb de Z5400; volledig bekabeld dus! ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik ben laatst de SB G51 SSSS tegengekomen van Logitech. Alleen is deze set vrij nieuw. Hij is niet erg duur, heeft iemand hier aanvullende info over?
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| De G51 set van Logitech was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic zag. Deze stond in de best buyers guide van t.net Schijnt erg mooi geluid te geven, en perfect voor muziek en gaming.
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Speaker & Headset switchbox. | Xato | Elektronica Junkies | 7 | 15-12-2004 20:21 |
| Vraagje ivm speaker bedrading | Nillie | Elektronica Junkies | 6 | 1-09-2004 18:27 |
| hoofdtelefoon/speaker switch | Maxxen | Hardware Junkies | 15 | 8-04-2004 01:34 |
| Speaker in kast | 666wishmaster666 | Elektronica Junkies | 26 | 7-01-2004 20:34 |
| [EL] Speaker / hoofdtelefoon splitter | Mad Sarge | Elektronica Junkies | 3 | 28-10-2003 16:54 |