| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Ik vanmiddag een Bluetooth headset gekocht voor m'n PC, zo eentje met maar een oortje (eigenlijk een van voor een gsm), aangezien ik iets kleins wou. Wordt mooi gevonden enzo, helemaal geinstalleerd en verbonden. Dan wou ik het instellen als audioapparaat. Dus ik dat instellen in config -> geluidsapp., overal bluetooth ingesteld. Maakt dat ding geen lawaai (ja zo van dat geding, maar das niet van m'n computer ). Apparaatbeheer helemaal uitgekamd, alles staat er juist.Opnemen en afspelen heb ik op bluetooth-apparaat gezet in plaats van AC'97, geen resultaat. Dan beide mogelijkheden geprobeerd bij MIDI (MPU-401 en MS GS Wavetable Software), ook geen succes. Gaat overigens over een BTK-10, denk dat dat van Kiss Communications Technology Co., Ltd. is, voor zover ik er info over kan vinden. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Probeer jij met je post duidelijk te maken hoe nutteloos je eigenlijk zelf wel niet kan zijn op een forum? Kick = post zodat het topic weer even naar boven verschuift en waarbij aangegeven wordt dat er een ongelezen post is waardoor de kans op het serieuzer nemen en/of lezen van het topic verhoogd wordt. Wordt meestal gedaan wanneer er geen oplossing voor het probleem komt en de TS er echter nog wel op hoopt. Dat is even een definitie die ik uit mijn mouw heb geschud, ik denk dat ze wel correct is.
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| WiFi of Bluetooth? | DJKroon | Gadget Junkies | 9 | 25-12-2004 21:00 |
| Thermaltake X Wing bluetooth Mouse | Pureoptical | Frontpage Discussie Forum | 11 | 23-02-2004 16:55 |
| bluetooth | Software Junkies | 11 | 16-11-2003 18:38 | |
| Headset - Teamspeak | Mr. Neo | Hardware Junkies | 9 | 16-07-2003 18:18 |