| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik ben met een groepje klasgenoten op school bezig aan een project, waar we een reclame filmpje maken van een teleport horloge. We willen naast het filmpje ook het horloge zelf laten zien. Het bakkie waar we deze in zetten, moet voorzien worden van een casebadge met het logo van ons product er op. Het liefst een langwerpige casebadge van ongeveer 4 cm breed en 1 cm hoog. Mijn vraag is: Hoe kom ik aan een dergelijke casebadge, of hoe kan ik dit zelf maken of zo goed mogelijk faken?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Je hebt een aantal bedrijven die zulke stickers maken, je zou hun eens kunnen benaderen of je een stukkie van dat plastic zou kunnen krijgen. Wij bestellen oze stickers bij Kolibri, maar ik denk dat er meer in de buurt ook wel sticker boeren zitten.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Zelf fancontroller maken | Ragon | Elektronica Junkies | 16 | 10-04-2004 15:21 |
| Zelf heatsink maken? | jensen | Cooling & OC Junkies | 9 | 19-02-2004 21:32 |
| Het zelf maken van WC blokkies | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 41 | 6-09-2003 07:16 |
| Casebadge zelf maken | Demoniac | Casemod Junkies | 10 | 10-01-2003 23:13 |