| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Gadget Junkies Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc.. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2005
| Hey ik krijg met mijn HP R607 geen goede foto's van mijn case in action. Ofwel met flits en dan zie je niks van de uv,en leds. Ofwel zonder flits maar automatisch neemt die dan een grote sluitertijd en dan moet je u toestel eigenlijk op een statief houden want anders is het blurry. Iemand die hier tips voor heeft. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het is inderdaad een beetje spelen met de instellingen van je camera om goede foto's te maken van je case, en de verlichting in het bijzonder. Een statiefje kan heel veel verschil uitmaken, vooral bij foto's die je met wat minder licht schiet. Statieven zijn spotgoedkoop, en een goeie investering. Tot op heden heb ikzelf nog geen statief gekocht, en ik schiet al mijn foto's (ook die voor reviews) zonder. Al met al, pak het boekje van je fotocamera er even bij en speel wat met de instellingen. Vooral de sluitertijd moet aan te passen zijn.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Idd op een statief oid. Niet in je eigenhanden want dat gaat gewoon heel moeilijk. Was ook een topic over hoe je pics van je mods moest nemen op bit-tech. Edit: gevonden http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=61823 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik moet regelmatig foto's trekken voor een review, en wat een beproefde combinatie is: een 1000 watt bouwlamp / andere felle lamp gebruiken voor indirect (!) licht. Je belichting wordt dan te warm (=gelig) maar dat is met Paint Shop Pro 9 prima op te lossen. Helaas is de bewuste functie in Paint Shop Pro X komen te vervallen Ik heb er daarom voor gekozen om weer terug te gaan naar versie 9.Die functie die ik bedoel is: Aanpassen > Kleurbalans > Handmatige kleurcorrectie.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat is VIA eigenlijk =/ | blacktarantulaX | Hardware Junkies | 2 | 19-06-2006 10:52 |
| [IA] CaseJunkies Case Badges [Update 8 juli 2004 + Foto's] | Redox | Samen Kopen Junkies | 239 | 18-07-2004 22:54 |
| Zijn er eigenlijk vrouwlijke CaseJunks? | Bart_Banaan | Area 1337 | 105 | 1-06-2003 14:09 |
| Case mod foto's | NecroCide | Casemod Junkies | 8 | 1-05-2003 14:54 |