| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Haha, net nu ik alle car tuning winkels in de buurt af stroop naar racegaas voor in de eXistenZ Mk.1 komt AC Ryan er mee op de markt Mooi zo!
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Racegaas nu ook voor de casemodders! ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Koel.. Wanneer kunnen we het in NL verwachten ? Want ik kan het goed gebruiken in mijn 'Project Stacker'.
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Is idd leuk spul zeg, maakt je case mooi af ! ![]() edit: Is er al een prijs bekend of een webshop die het verkoopt?
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Dit ziet er goed uit, ze hebben goed gekeken en gezien dat meerdere modders problemen hadden met mesh te vinden. Slimme zet.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| LOL, dat koop ik hier een paar km verderop in de doe-het-zelf ook wel (en meer dan waarschijnlijk goedkoper ook) Nee serieus, ik heb hier echt quasi identiek dezelfde mesh liggen, dat verkopen ze toch in elke DHZ? ![]()
__________________ U call THAT modding??? |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 mei 2003 Locatie: hasselt, belgisch limburg
| Citaat:
![]()
__________________ U call THAT modding??? | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Hier bij de bouwmarkten vind je vaak alleen maar alu met grote vierkante gaten. Of je koopt bij de blokker natuurlijk gewoon een mesh trash can.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Goede zet idd ! Vooral als je niet weet waar je het anders kunt kopen .... Gelukkig heb ik zo m'n eigen adresje zij het niet dat je vaak 2 vierkante meter moet afnemen.... Inkoop actie misschien ? Struin en huiver: http://www.kabelzaandam.nl/n_hoofdgrp.htm ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
![]() Het is leuk dat AC Ryan dit op de markt brengt, maar met een beetje moeite is het voor veel schappelijkere prijzen te vinden.. netals andere producten van hun trouwens..
__________________ www.defecto.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| AC Ryan Meshx fan guard 120 x 120 mm. - zwart | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 3 | 7-12-2005 07:01 |
| AC Ryan LAN Ranger | TreboR | News & Review Junkies | 3 | 13-12-2004 22:16 |