| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
Lian-li heeft hiermee weer een topkast ontworpen. Ik vind hem zelf een stuk mooier dan de tower kasten van hun. Dus ook ik wacht ongeduldig op de review. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel bijzonders in zie, naar mijn mening ook een veel te grote case voor een HTPC. In die review blijkt bovendien dat Lian Li er nog wel het 1 en ander aan verbeteren kan.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik vind het geen mooie case, voor een htpc is ie te hoog. Ook de keuze om de gehele voorkant met 'gaten-alu' te bekleden vind ik niet zo geslaagd, ik vind dat hij daardoor juist minder strak wordt. Het gedeelte bij de knoppen en aansluitingen oogt hierdoor ook vrij onrustig.. De binnenkant ziet er goed uit, maar zoals al gezegd zijn er wel een paar dingen die verbeterd kunnen worden. Ik zou het niet erg vinden om deze kast in me kamer te hebben staan, maar zou als ik mocht kiezen toch wel wat andere (in mijn ogen) mooiere kasten weten. ![]() Ps: Als je klikt op "lees het artikel" krijg je de afbeelding te zien.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| SilverStone SST-LC04 HTPC Case | Ragon | News & Review Junkies | 9 | 13-07-2004 14:43 |
| Rebach HTPC Case | uzuri | News & Review Junkies | 6 | 18-05-2004 16:01 |