| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Ehh.. ik vind hem niet echt op een koffiezet apperaat lijken hoor.. Wel een leuke kast, maar toch niet echt mijn smaak. Vooral dat LCD scherm kan bij mij voor de nodige kopzorgen zorgen, oh oh oh wat een kabels.. Ook wel jammer dat zelfs in de 'elite' edition nog fans zitten die meer herrie produceren dan dat de meesten lief is. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Wat een lelijk ding! Veel te veel premod gehalte, al die uitstekende delen en dan ook nog eens die lelijke lcd behuizng op de bovenkant . Maarach dat is mijn mening :P . Maar wel goede review.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 februari 2005
| Ik vind hem zelf nis aan vanwegen de kluer want als je een keer met een finger erover heen gaat zie je dat meteen En dat lcd dislplay vind ik er wel tof uit zien maar dat mog dan wel wat grooten en meer detail zijn Verder vind ik het ook jammer dat er slechte iarflow in zit Maar ik denk dat sommigen mensen hem wel mooi vinden als de kluer verandert word Mijn voorkuer blijf toch bij zwart |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| William, wil je zo vriendelijk zijn op het forum A(B)N te gebruiken in combinatie met een leestekentje hier en daar? Dit verbetert de leesbaarheid enorm en daar is iedereen bij gebaat. Dankjewel voor de moeite.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Als ik de front bezel bekijk moet ik meteen denken aan de tekenfilmserie Transformers... Ik vind het een nogal goedkope kast om te zien. Ook al vind ik het monitoring lcdtje niet echt heel mooi, toch denk ik wel dat het een goede feature is voor de kast. Wel goede zaak dat je 120mm fan in kwijt kunt, gelukkig gaan steeds met casebuilders (of hoe je die mensen ook noemt) inzien dat dit belangrijk is. Niets voor mij, leuke kast als je niet zelf veel eraan wilt veranderen. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Mensen die snel een leuk kastje willen zijn er zat, dus NZXT zal niet te klagen hebben over klandizie. Voor de echte die-hard knutselaars zal dit niet gauw de eerste keus zijn gok ik .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| gemodde Nzxt Nemesis Elite kast | Shifter | Casemod Junkies | 2 | 28-02-2006 19:17 |
| NZXT Nemesis Elite Edition | R@mon | News & Review Junkies | 13 | 23-01-2005 17:24 |