| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik hoop dat de mods dit op prijs kunnen stellen, zo niet, dan niet. MIjn reactie was wel even "he?", maar als even verder kijk kan ik alleen maar positief zijn!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Deze discussie is geen probleem, wil de meeste members aanmoedigen om mee te doen aan deze discussie zo lang het op normale toon gevoerd wordt. Domme opmerkingen worden niet op prijs gesteld. Maar wat precies vindt je positief en wat negatief Jamba?
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik vindt het overzichtelijker, en meer info op hetzelfde opervlak. Strak uiterlijk ook. Mijn mening: houden zo ! TOP!
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
![]()
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Ik had het liever andersom, vind het fijner om interessangte dingen in het nederlands te lezen, mocht ik er ECHT in geinteresseerd zijn, lees ik het nog wel in het engels. Dat is mijn manier van werken, ik keek echt maar heel af en toe naar die nieuwsflashes. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Ik vond het een beetje dubbelop, in het menu nieuws zag je dan bijvoorbeeld een nieuwe ledfan staan terwijl midden op de pagina dat ook al staat, daar keek ik dus bijna nooit naar. Nu die nieuwsflashes er staan kijk ik mischien meer..
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik vind het goed dat de nieuwsflashes meer aandacht krijgen. Normaal bekeek ik ze eigenlijk niet, terwijl er best eens wat interessants tussen zat. Wat ik wel jammer vind is dat de reportages nu helemaal onderaan staan. Als er een nieuwe reportage is, zie je dat niet meteen (duidelijk) in een oogopslag. Kunnen de reportages niet onder of boven de reviews komen? Daarnaast nog een klein dingetje: misschien de pillen legenda onder de nieuwsheadlines zetten ipv erboven. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Reviews vallen zo idd beter op, top! Wat vernieuwing kon geen kwaad, een goed punt vind ik om een duidelijk verschil tussen reportages en nieuws te maken.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| frontpage | burak | Software Junkies | 3 | 20-09-2003 21:13 |