| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Die 12 geldt nog voor het oude systeem (de vacaturepagina moet nog even aangepast worden). Binnen het huidige systeem zoeken we op dit moment mensen die op zoek gaan naar nieuws en daar korte berichten (flashes) over schrijven. Uiteraard ligt de minimumeis voor dit type berichten een stukje hoger dan 12 per maand. Mocht je serieuze interesse hebben dan kan je me altijd een PM sturen of toevoegen op MSN.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik ben ooit reporter geweest van het toenmalige CCmod en beviel me goed. Alleen nu ik eenhuis heb gekocht fulltime werk en ook nog 2 kleintjes heb gekregen (vorige week) is mijn tijd schaars. Ik lees nog wel alle belangrijke site's maar meng me eigenlijk nooit in discussies omdat ik daargewoonweg geen tijd voor heb. En ik denk dat meerdere modders net zo zitten/denken. Kan er niet een functie ingebouwd worden dat als je wat interessants ziet je via een klein formulier de link stuurt en dat jullie dan de rest schrijfen/tikken/posten. Just my 2 $ents
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Die optie is er, en wel hier: http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010002 edit: yay, synchroonpost ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2003
| Een hele verbetering!! maar ik heb wel een aantal minpunten te melden. -het formaat van de foto's bij de nieuws items is te klein denk ik, vaak zijn foto's juist DE uitnodiging om iets te lezen en op deze manier zijn ze erg onduidelijk -jammer dat de reportages inderdaad ergens naar onderen geschoven zijn en wat minder aandacht krijgen op die manier Verder zal ik er net als ieder ander waarschijnlijk gewoon aan moeten wennen " ![]()
__________________ ergens ben ik een schroefje kwijt, maar zie dit maar eens te vinden tussen alle zooi hier |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Ik vind het een stuk beter zo, veel nieuws en veel variatie op de FP. Soms duurde het twee dagen voordat er een nieuwe nieuwspost op de FP kwam, nu kan ik nog beter op de hoogte blijven van de stand van zaken.... ![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004
| Hmm.. tot mijn grote spijt kan ik toch niet zeggen dat CJ er op vooruit is gegaan. Iedereen kan zien dat het Frontpage Forum helemaal dood aan eht gaan is. Persoonlijk vind ik de nieuwsflashes ook niet erg intessant, en ook jammer dat er zo weinig op dat fotootje te zien is.. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Imho is het wat druk geworden door het actuele nieuws, er veranderd in die rubriek te veel en het nieuws is meestal niet super interessant. Op die manier is het wat onoverzichtelijk. Misschien is het beter om er maar 1 'vakje' voor te gebruiken, dus zodra er wat nieuws is het vorige weer van de frontpage af is. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Daar kan ik ook wel een beetje inkomen. Het is natuurlijk zo dat met 60 nieuws posts per maand je op minimaal 2 per dag zit. Daar komen dan nog de nieuwsberichten van bijv. Uzuri en PO bij. Als je maar één vakje voor nieuwsberichten hebt, dan loop je natuurlijk al snel achter als je maar één keer per dag op de frontpage kijkt... En wat betreft het 'interressant gehalte', we proberen nieuws te vinden van artikelen die met casemodden te maken hebben. Dan krijg je toch meestal reviews van kasten, voedingen en videokaarten. Ander soort nieuws komt veel minder vaak voor, dus dat zie je ook minder vaak op de frontpage verschijnen.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| frontpage | burak | Software Junkies | 3 | 20-09-2003 21:13 |