| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik vind het prettig dat de korte nieuwsitems in 1 oogopslag, samen met de laatste review, zichtbaar is. Ziet er zo een stuk overzichtelijker uit! Misschien een idee voor een toekomstige redesign om de laatste forum discussies ook op de frontpage zichtbaar te houden? Ik weet niet hoeveel casejunks er zijn die behalve de frontpage ook het forum lezen, maar wellicht dat je op zo'n manier meer junks bij het forum kan betrekken?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik vind het er een stuk beter uitzien, overzichterlijker en meer info ![]() Wie designd de frontpage eigenlijk?Redox, PO...? Zomaar een vraagje, ben benieuwd :P vind het erg strak uitzien namelijk. En wat Jamba zegt vind ik ook wel een goed idee, de laatse 5 posts op het forum in de frontpage verwerken. Of willen jullie de FP en het forum strikt gescheiden houden? In ieder geval, ik ben tevreden met de nieuwe frontpage! ![]() |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het wel een vooruitgang! Ziet er mooi, overzichtelijk uit .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #24 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Zelf vind ik het een achteruitgang hoor, nu moet je zo'n eind naar beneden scrollen op bij de reportages te komen... ook vind ik het een beetje lomp dat de artikelen van andere websites nu bovenaan staan en niet de eigen artikelen. Ik zou 2 reportages bovenaan naast erlkaar hebben gezet, dan actueel nieuws (van andere sites dus), dan reviews en dan de rest. Trouwens 'recente tutorials' en 'recente caseviews' klopt niet echt.. die zijn niet bepaald recent... 'laatste tutorials' en 'laatste caseviews' zou beter zijn. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Uiteraard zijn er ook voor de vernieuwde FP nieuwsposters nodig, die oprecht en bij voorkeur langdurig een steentje bij willen dragen aan het succes van CaseJunkies. Gemotiveerde Junks met schrijftalent kunnen me altijd een PM sturen .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
Helaas heb ik gewoon geen tijd ivm school, anders werd ik wel newsposter...
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 februari 2003 Locatie: Woerden
| Ik vind het niet zo super eerlijk gezegt. Ik vind dat de beschrijvingen nu wel erg beknopt zijn geworden, ik snap dat dat de posters heel wat werk scheelt, maar ik vind wel dat dit tot een verlies aan persoonlijke uitstraling leidt. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Geef eens aan wat je zoal zoekt in een newsreporter. Op de vacature site staat dat er ongeveer 12 reports per maand verwacht worden. Zijn dit de korte stukjes zoals deze nu als nieuws bericht verschijnen, met een korte uitleg en een verwijzing naar een site, of zijn dat de uitgebreidere reports?
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| frontpage | burak | Software Junkies | 3 | 20-09-2003 21:13 |