| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2576" target="_blank" class="postlink"> </a>Auteur: Uzuri - Geplaatst op: 10-01-05 / 20:43 - Type: nieuws - Bron: www.bit-tech.net Waardige afsluiting |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Warudin: wil je zo vriendelijk zijn om gewoon hoofdletters te gebruiken waar gebruikelijk? Dit houdt het forum lekker leesbaar en dat is voor iedereen mooi meegenomen. Zie ook onze policy.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Met al die LED's lijkt het wel daglicht binnen in de cube. Het beeldscherm vind ik juist erg mooi gelukt, past goed bij het tobo en knaagbeest. 1 ding weet ik nu iig heel zeker: ik ga de The Cube en sequel huren. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hoewel een hoop met laser gedaan is, is het een erg knap stukje werk. Het ontwerp is gewoon briljant! En ook is bij alles heel consequent het thema doorgevoerd, dat zie je niet zo heel vaak.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Subliem Maar ik viel pas echt van m'n stokje toen ik de kleine mini-details zag...: http://elmo.bit-tech.net/~hypercube/gallery/12.jpg
__________________ Dus... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [SK] Waterkoeling part II | Timonator69 | Shop Junkies | 5 | 29-10-2006 10:37 |
| Hypercube² Part II | R@mon | News & Review Junkies | 13 | 6-01-2005 12:55 |
| Hypercube² | Ragon | News & Review Junkies | 20 | 23-12-2004 16:44 |
| Metropolis - Part II | Ice T | News & Review Junkies | 6 | 18-03-2004 13:28 |