| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Iedereen draagt zijn steentje bij, casebadges, lege flessen inzamelen, geld storten, en ga maar door. Hartstikke goed van iedereen, en zo moeten we doorgaan! (Is nederland nog steeds zon gierig land nu? ) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Wij (gehele familie Heijmink Liesert bestaande uit 131 personen in Nederland alleen al) hebben gezamelijk 139.000 euro gestort. Lijkt mij genoeg denk ik ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het een heel goed initiatief van Casejunkies en Easymod! Iedereen draagt zo zijn eigen steentje bij.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb gisteren voor 57 euro aan DVD's gekocht bij de veiling hier op het bedrijf, in totaal is er meer dan 7500 euro ingezameld bij de veiling, wat door de directie nog wordt verdubbeld Was wel duidelijk te merken dat het sommige mensen echt om het doneren ging en niet om de spullen, er is een Beertender weggegaan voor 50 euro meer dan de winkelprijs en een 2e hands TFT-scherm voor bijna de nieuwprijs ![]() EDIT: wederom een erg positief mailtje, de directeur van de Europese tak van het bedrijf heeft toegezegd dat zij het totaalbedrag wat door alle Europese afdelingen opgehaald wordt ook zullen verdubbelen!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2004
| Ik vrees voor een flame.. Maar vinden jullie het zelf niet nogal overdreven, je wordt ermee kapot gegooid, met alles proberen ze geld in te zamelen. Ons gezin had in t begin al wat gegeven, en toch proberen ze je nog meer te laten geven. Als ik t nieuws zit te kijken en ze beginnen weer over de ramp dan zap ik weg want ze blazen het gewoon heel erg op >/ |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Goede actie van jullie en Easymod! Vanavond maar eens het e.e.a. bestellen! Wie de hele actie een media hype beginnen te vinden, moet nog maar eens hier kijken. Besef ook dat alle media belangeloos hier aan meewerkt en dat veel ander nieuws verbleekt bij de ellende die ze daar te verduren hebben!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het kan me echt geen ruk schelen of het een hype is of dat men elkaar probeert af te troeven, als er maar geld binnen komt. Iedereen die het overdreven vindt zapt maar lekker weg want dat is je eigen keus; Iedereen die zich ook maar een klein beetje kan verplaatsen in de achtergeblevenen trekt de knip nog wel een keer.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Overigens ben ik het er wel mee eens dat je kapot gegooid wordt met spotjes op de radio en tv, zoals die uitzending vanavond, als dat op 1 kanaal uitgezonden wordt is het wel genoeg toch? Ik heb geld gegeven omdat ik het vreselijk vind voor die mensen daar, niet omdat een aantal "bekende Nederlanders" zeggen dat het moet..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [FEEST] Vandaag artikelno. 1.000 op de frontpage | Bart_Banaan | Area 1337 | 24 | 30-08-2003 01:31 |
| Vandaag bod op R.A.B. | T-Mug | Area 1337 | 33 | 20-06-2003 13:53 |