| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2538" target="_blank" class="postlink"> </a>Auteur: Ultima - Geplaatst op: 24-12-04 / 13:28 - Type: nieuws - Bron: www.bit-tech.net Water, veel water... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Heerlijk, eindelijk weer een project waar je met aandacht doorheen leest. Wonderbaarlijk hoe er steeds weer iets nieuws bedacht wordt. Supermooi gewoon ! ( ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 december 2004 Locatie: Nieuweschans
| Zeer vet, Zeer vet, lots of respect voor die gasten zal wel wat hersens gebroken hebben.
__________________ Server: AMD barthon 2600+, 9200SE, 512 ddr, h2o, NO case Game Rig: DFI lanparty SLI, AMD 3700+, Point of view 6600GT, 2x512 GeIL H2O over de proc |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Zeer mooi project, prachtige mod! ( ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| (met stomheid geslagen)Weet iemand of die mods op bit-tech privé projecten zijn, of dat ze zwaar gesponserd worden door hardware fabricanten? Er komen een paar 'kasten' (als je ze zo mag noemen) voorbij die volgens mij een fortuin gekost moeten hebben!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik vind hem eigenlijk niet zo geweldig. Ik vind hem wel mooi en cool, maar ik vind de hypercube veel cooler. Dit is 'gewoon' veel en groot, maar de hypercube (bijvoorbeeld) is pas echt super en veel dichtbij perfectie.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 16:39 |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 15:40 |