| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2004 Locatie: Schiedam
| Hhmm...mooi ding. Hij is zeker alleen op internet te bestellen. En wat moeten die mensen nou die geen Duits kennen? Waarom staan er geen totaal-shots op van de eind set-up? Gewoon een foto van de hele pc met de koeling erin ofzo? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Mensen die geen Duits kunnen hebben meerdere opties: ze nemen een cursus, ze bestellen niet bij een Duitse shop of ze gebruiken bijvoorbeeld Babel Fish ( .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
Zal je net zien dat de radiator buiten de lian-li in een emmer water is geplaatst :P | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik neem aan/ hoop dat je een grapje maakt... Voor mij is een foto van die Lian net zo interessant als een foto van de witte kartonnen doos waar de set in afgeleverd werd: het is niet meer dan een tijdelijke behuizing. Als jij serieus denkt dat een foto iets zegt over de betrouwbaarheid van deze review, dan moet je toch echt even bij jezelf te rade gaan >/.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Easy. big-guy, denk aan je hart. Ik denk niet dat iemand aan de betrouwbaarheid twijfeld hoor ![]() Maar een totaal shotje van de gehele wc set is wel prettig. En of ie nou in een Lian zit of gewoon op tafel ligt, het gaat om de totaal shot. Niet om de behuizing. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Er zijn ook veel mensen die naast de koelende werking van de WC-setjes ook geïnterreseerd zijn in het uiterlijk, vooral de mensen met een window in hun case. Het is dan wel leuk om te weten of de elementen eruit zien als blokken cement of dat de buizen (ik ben even vergeten hoe je die dingen noemt) 2 meter per stuk zijn. Bovendien zijn foto's van mooie WC-cases altijd goed om over te kwijlen :P . |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Stel je er niet teveel van voor, het is tenslotte geen casemod maar een testopstelling.... (ik zal voor alle liefhebbers nog even op zoek gaan naar een geschikt plaatje ( ).Edit: ![]() Totaalplaatje van de binnenzijde met aan de linkerkant de voor de test extern geplaatste radiator inclusief zuigende fan (omgevingstemp. 21,5 graden Celsius). De radiator past trouwens probleemloos in bijvoorbeeld het toppaneel hoewel dat wel wat bayruimte kost. Foto met zijpaneel er op kan ook, maar dan zie je niks (zit geen raampje in ).
| | |
| | #14 (permalink) |
| Yes, daar zat ik op te wachten. Het blijft wel een aardig setje, maar ik zie net dat de slang naar de Northbridge wat kort is. De pomp kan dus niet verder naar rechts, wat een stuk mooier is. Maar gewoon een anders stukje (langer stukje) slang gebruiken, dan is dat ook weer opgelost. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
. Elke kast verschilt wel van elkaar en daarom moet je dus zelf de slangen op maat knippen, zie ook de foto bovenin dit topic, daar zie je een rol slang :P .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tv op computer? | DeKemp | Hardware Junkies | 5 | 4-09-2006 15:59 |
| Waterkoelingset zelf samenstellen/maken | $pA$tiC | Cooling & OC Junkies | 28 | 11-07-2004 20:19 |
| Xice EC600/H fanloze waterkoelingset - 16-10-2003 | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 9 | 17-10-2003 09:26 |