| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| We gaan in casemodland steeds extremer en mooier. Kunst met de grote K om het zo maar even te noemen. Menige kunstenaar zou in Holywood aan de slag kunnen als ik de mods van de laatste tijd bekijk. Wie durft nog te zeggen dat het stereotype casemodder en geek met een ledje en een raampje in z'n kast is !?!? ( ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
G-gnome moet ook maar bommen gaan maken voor het leger ofzo. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Dit heeft naar mijn idee niet echt meer met casemodden te maken, tenminste niet zoals ik casemodden (=vrij vert. kast modificeren) interpreteer... Tis niet mijn smaak, hoewel ik het wel zeer knap vind !
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Het maakt niet uit waar je een PC infrot, eenmaal een behuizing om de nodige HW en het is een mod ! hoe je het ook went of keert Case-mod(ification) = het re-stylen van een kast, zelfs waneer er geen sprake meer is van een standaard behuizing of iig zichtbaar is in een mod.... Persoonlijk houd ik hier wel van, errug kunstig, of het allemaal makkelijk te onderhouden is enzo is de vraag ... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hellraiser mod nummer twee | Ragon | News & Review Junkies | 6 | 5-02-2005 22:42 |
| CD-rom eject bij hellraiser cube | Diotoir | Casemod Junkies | 10 | 26-02-2003 14:52 |