| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| ![]() Auteur: Greenie - Geplaatst op: 24-11-04 / 16:56 - Type: nieuws - Bron: www.alienware.com Buitenaardse laptopper |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| De Area 51-n 7700 waar deze nieuwspost hoofdzakelijk over gaat kan alleen nog maar gepre-ordered worden, dus ik denk dat je van de verkeerde toren blaast.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Leuk speelgoed, maar volgens mij is het best lastig om alle warmte uit zo'n ding weg te krijgen.. om over het stroomverbruik maar niet te spreken!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Idd heel leuk speelgoed, maar van dat geld heb je een betere en mooiere pc, plus een goedkopere laptop. Gamen doe je toch niet als je m op schoot hebt ![]() En idd de batterij van dat ding is na een kwartiertje gamen alweer leeg, dus je hebt dr een stopcontact bij nodig, kan je net zo goed een normale pc meenemen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DIY Notebook | tijdbom | News & Review Junkies | 2 | 17-09-2005 13:58 |
| Alienware Area 51 5300 | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 27-11-2004 18:36 |