| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Onder andere de Arctic Copper Silent 2L En het 'bloempot' model van Zalman is in feite een aangepaste vorm van een orb-koeler dus dat is ook niet zo super origineel.Ik vraag me af of ze nu ook een 7700 met LED's gaan maken, dat zou ook erg leuk zijn ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Mooiiiiiiiii nu weet ik welke mijn CU 7000 gaat vervangen hahaha nu nog een exemplaar scoren voor feb 2005 de leveringen misschien gaan beginnen ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Na een beetje geduld hebben in het kader van de kerst en oudjaars drukte bij de vrienden van TPG, waarom anticiperen ze daar nu niet eens op, leverde de postbode vandaag een aardig gevulde doos af. Na ietwat graven in het verpakkingsmateriaal vond ik hem onderin.....de Zalman 7000B CU led. Installatie alsmede verpakking waren zoals gewoon van Zalman geen probleem en zeer goed verzorgt, duidelijke beschrijving en alle onderdelen netjes in zakjes erbij. Het eerste wat ik mij afvroeg bij het zien van de koeler was of deze grote fan met leds niet zou gaan overheersen in de Lian Li kast. Snel gemonteerd en aangesloten via de aanwezige Zm-mfc1 en de controller op maximale stand, alles verliep voorspoedig en de Lian werd vol verwachting weer aangesloten op het lichtnet. Een moment van verbazing was daar......gaf deze fan nu wel of geen licht? Na 30 seconden wist ik het Zalman had heel goed nagedacht bij deze fan er overheersde niets de fan deed precies wat hij moest doen namelijk alleen daar waar het eerst nogal donker was in de kast nu een zachte gloed van blauw licht verspreiden. Ook heb ik kunnen constateren dat de fancontroller van Zalman slechts zeer weinig invloed heeft op de lichtopbrengst. Ik kan niet anders dan Zalman een groot compliment maken voor dit mooie nieuwe produkt van ze, na alle mooie stille produkten nu dan ook het begin van mooie mod produkten. Er rest mij slechts dank aan een goede vriend voor e.e.a. ( ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Zal hem morgen plaatsen, vermaak je nu even met mijn avatar, dat is er eentje. ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemodding: how to begin | Eigeel | Casemod Junkies | 3 | 4-01-2007 18:48 |
| Casemodding-artikel | Stievius | Area 1337 | 24 | 11-07-2006 17:59 |
| Noobie in Casemodding! | WeezeL | Casemod Junkies | 11 | 8-10-2005 19:44 |
| Apple en casemodding | R@mon | News & Review Junkies | 13 | 19-08-2004 09:17 |
| [CM] Casemodding The Dragon | erik9287nl | Casemod Junkies | 17 | 9-08-2003 10:56 |