| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Desalnietemin, perfectie van je technieken vindt ik dit. Wie van de casejunkies is zo creatief om van een lege koffiebus !!! een drukvat te maken dat zo sprekend echt lijkt ! Ik vindt dit een ongelooflijk stukje vakmanschap !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| LoL ik mag hopen dat die verf bij mijn hl case ook zo goed gaat lukken. Ziet er veder prachtig uit. Nu maar hopen dat hl2 het allemaal waard word ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind het zeer mooi en knap gedaan!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 november 2004 Locatie: Huizen
| Citaat:
Echt geniaal, zo zie je maar weer dat iedereen andere talenten heeft; zelfs heb ik geen verstand van Casemodden, maar daar wordt aan gewerkt. Ook heeft de casemodder een slimme zet gezet door een thema te nemen van een zeer gerespecteerd spel.
__________________ Knowledge is Power. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CNC 3 Demo | DeKemp | Area 1337 | 1 | 2-03-2007 11:42 |
| PilouX Blackmesa II: The Official Valve Demo PC part 2 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 12 | 11-11-2004 18:48 |
| The official pictures off PC-73SL van lian-Li | Li-Unit | Casemod Junkies | 32 | 5-11-2003 19:17 |