| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| ![]() Auteur: Ultima - Geplaatst op: 20-10-04 / 01:00 - Type: nieuws - Bron: www.techniz.co.uk Voor bij de Eclipse |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() Toch mooi dat het 12CM-fan idee aan slaat, want nu zijn voedingen een stuk stiller terwijl ze net zo goed gekoelt worden.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Maarre ontopic: echt heel mooi kan ik hem niet vinden, tegenwoordig is de PSU van welk gerenomeerd merk/bedrijf dan ook zoiezo wel goed denk ik, echt slechte voedingen van deze bedrijven zul je niet gauw vinden, dus ik ga ook een beetje voor de looks (deze dus niet) | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
En aangezien er op de eclipse ook al niet zoveel toeters en bellen zitten, hebben ze deze voeding ook strak gehouden, denk ik! ![]()
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Akasa Eclipse 62 | Ragon | News & Review Junkies | 4 | 23-11-2004 17:39 |
| [NP] Akasa goes UV | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 3 | 23-11-2003 10:36 |