| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2003 Locatie: Earth
| Uhm... die theorie snap ik eigenlijk niet..... ![]() die cooler heeft toch maar 1 fan ? of heb je het nu over compleet wat anders ? Edit: AHA ! Ik snap het ! die 2de fan is optioneel volgens mij heeft het zeker wel zin....alleen moet je die fan ook naar buiten laten blazen... en natuurlijk niet naar binnen ! Als je hem ook naar buiten laat blazen dan word de warmte van 2 kanten van het koelblok gezogen ! |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 april 2004 Locatie: Castricum
| Citaat:
Citaat:
![]() dit is niet dezelfde als Jamba, dat is nl de Jet 4. De P4 variant. Het heeft z'n voor en nadelen: Voor: Koelt heel erg goed!!!! Na: Je kabels moeten niet in de weg zitten, anders worden ze verslonden ![]()
__________________ T13 Server MOD in progress | | || | | | | | | | | | | | | | | | | "Currently Off-Line" | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Revoltec Star Serie Chromus 450Watt | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 7 | 27-11-2004 19:20 |
| [ervaringen]Asus l5000d/asus l5900DF | ~MYST~ | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 17:38 |
| [CIP] Centurion All Star [UPDATED 7-4-04] | Zwieke | Casemod Project Logs | 35 | 5-05-2004 07:28 |