| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2393" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Ultima - Geplaatst op: 17-10-04 / 19:48 - Type: nieuws - Bron: www.insanetek.com Het kleine broertje |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik vind het persoonlijk helemaal niks, zo'n gigantisch ding in je kast. Ik zie liever wc of een strakke, simpele koeler. Smaken verschillen, gelukkig voor Insanetek!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: holtum
| Hmmm ik had eens gemaild naar Tr, over de XP120. De zeiden dat de enige reden was dat ze geen kopere hadden gemaakt vanwegen het gewicht. tenzij alle pc's een desktop waren haha. Zijn er ook al reviews getest met Delta's op die XP90 ![]()
__________________ Feel the power of airflow 369CFM intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermalright SI-97 | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 0 | 2-12-2004 15:54 |