| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ![]() Auteur: uzuri - Geplaatst op: 14-10-04 / 13:20 - Type: nieuws - Bron: www.digitimes.com De droom van iedere gamer?
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Leuk mobootje met mooie specs (alleen jammer van dat er maar 1 PCI Express x16 slot opzit en niet 2), maar IMO is dat gedoe over die gamer een beetje loos. Ook zonder dat gamertje hadden ze wel zo'n bord kunnen bouwen lijkt me...
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ik heb net ook via google naar afbeeldingen met LEDs aan gezocht, maar kon niets vinden. Wel vond ik op overclockersclub een review van de Abit AA8 Duramax. Aan de hand van hun foto zou je zeggen dat de "gamer/overclocker" editie iets langer is en dan geen printerpoort heeft, maar daarvoor in de plaats 2 fans. Ik zag trouwens ook afbeeldingen met transparante kap ipv de zwarte die je ziet in de nieuwspost... Zwart leek mij ook al een rare kleur daarvoor. Voor een echte gamerseditie had ik wel 2x pci express 16x verwacht. Kun je SLI gebruiken... dual 6800ultra ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat een raar mobo: <a href="http://digitimes.com/NewsShow/20041013PR201_files/image002.jpg"> </a>Heeft dus geen paralelle en serieele poort meer ![]() <a href="http://digitimes.com/NewsShow/20041013PR201_files/image006.jpg"> </a>Koeling op de NB is imo ook een beetje raar geplaatst.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Voor LCD moeten de casejunks overstappen op usb of een uitbreidingskaartje kopen. Ik zou het dan ook meer een OC bord (al die fans voor extra koeling) noemen dan gamersbord. Ik vind het wel logisch dat die northbridge koeler zo opgesteld staat. Heb je geen dode spot meer in het midden van de chip en zo kun je makkelijk een grote koeler erop zetten, wat weer wat in geluidsproductie scheelt. ![]() Dit ziet er in ieder geval beter uit dan die zwarte kap |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Het bordje ziet er wel mooi uit en de specs zijn ook wel ok. Alleen een beetje lawaaierig denk ik met al die fans. Voor de junks die LCD in hun case willen, die moeten toch overstappen naar de USB, persoonlijk vind ik het helemaal geen ramp dat er geen COM en LPT poorten opzitten. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Als ze nou ook eens zo'n mobo maken met nForce4 chipset en S939 voetje.... ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() En wie gebruikt er nou nog LPT- en COM-poorten? :P Die rare casemodders met hun schermpjes moeten maar een PCI-kaartje kopen ofzo, gamers en overclockers hebben niets aan die poorten Evenals onboard geluid, een echte gamer koopt daar een 7.1 kaart voor.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #12 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Eerste Abit Fatal1ty produkten gelanceerd | Ragon | News & Review Junkies | 22 | 12-11-2004 17:59 |