| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| <a href="http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=2254" target="_blank" class="postlink"> ![]() </a> Auteur: Uzuri - Geplaatst op: 17-08-04 / 09:22 - Type: nieuws - Bron: www.tweakers.net Sfeerverlichting |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Ik heb het altijd al gedacht dat ze bij Apple niet helemaal sporen, na het lezen van het artikel wordt mijn gedachte alleen maar bevestigd. Apple denk een na in plaats van alleen in de hoogte, een patent op een Case laat me niet lachen. Ik zou wat meer tijd en energie in de hardware steken wordt het merk Apple nog eens wat, of breng een Apple bij een echte casemodder, maar dit idee slaat echt totaal nergens op. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Met de hardware in een Apple zit het wel goed hoor, Ediejo, een G5 met 8 gb ram en dual 2.0 ghz bijvoorbeeld. En Apple heeft altijd al op van alles en nog niks wat van 'hun' is, patent erop. En casemodders hebben ze bij Apple ook niet nodig, ze hebben hele goeie vormgevers daar rondlopen! Ik rust mijn kaas... ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
En zo te lezen wil je er gaan werken ![]() Ik vind Apple persoonlijk helemaal niks en dat komt omdat ze zo uit de hoogte doen. Of omdat het uit Amerika komt, ik ben na de tweede golfoorlog eigenlijk wel erg antia Amerika zal er op zich ook wel me te maken hebben. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
(en nee ik heb er geen en ik ben ook geen fan van Bush, sowhat!) Laat ik hier maar geen antwoord op geven, of toch wel. Het is wel offtopic ![]() Amerika is in mijn ogen het Duitsland van de 21 eeuw en Bush lijkt wel een kloon van Hitler. Amerika is in mijn ogen een gevaar voor de wereldvrede, ik heb ook nog met die k*t Amerikanen op Volkel en Soesterberg gewerkt. Ik weet dus aardig hoe ze zijn en denken. ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: Graancirkel Amsterdam
| Apple loopt ver vooruit qua design en techniek. Het is jammer voor ze dat er een Intel en Microsoft bestaan Recente hoogtepinten: 30" TFT flatpanel, iPod (wat is dat een mooi ding zeg). standard Liquid Cooled G5 systemen. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ja, ik moet zeggen het is zeker een mooi ding, ook adviseren ze er een G-Force 6800Ultra bij, mhhh interessant, maar ik kan nergens vinden hoeveel milliseconden hij is of heb ik daar overheen gelezen, Mocht het scherm net zo snel zijn als die grote logo auto’s van ze lijkt een 6800 Ultra me weer overbodig............ | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
en websites voor hun ontwerpen lijkt me idd wel vet, maar ik heb weinig kans, denk ik... En amd en intel komt volgens mij ook uit Amerika, maarja alles wordt toch in taiwan, china en korea gemaakt. Ik heb wel weer genoeg ge-offtoppict
__________________ "When the beat drop..." | ||
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2004
| Citaat:
--- Dit idee voor behuizingen lijkt me echt vet. Dan krijen al die lichtjes in je kast nog meer charme, omdat het veel meer betekenis heeft. | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| hmm.. volgens mij is dit 1 van de weinige topics die zo offtopic zijn gegaan...maarja... Vindt het beetje overbodig, betekent dit nu ook als jezelf zoiets wil gaan maken je appel briefje moet sturen ect, de hele shit dus? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Apple beeldscherm doet redelijk vaag | GBCHEATER | Hardware Junkies | 5 | 12-02-2006 23:18 |
| [CiP] The ultimate P4 in een Apple G4 case met waterkoeling | ReseTTim | Casemod Project Logs | 106 | 4-04-2004 16:20 |