| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| ![]() Auteur: Pureoptical - Geplaatst op: 07-08-04 / 11:50 - Type: nieuws - Bron: www.steelpad.com Hoezo Steel?
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| Ziet er weer strak uit zoals gewoonlijk met Stealpad. Vooral dat etui is een leuk hebbedingetje! Misschien dat ik deze wel bestel, ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie mat. Veel van die matten toppen de 40 euro al snel, erg veel geld voor een matje, dit is nog wel te doen imo.
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik heb op de Steelpad stand op campzone alle steelpads mogen betasten, en ze zijn erg vet. Ik zat een beetje te overwegen om er 1 te kopen, maar ik ga gewoonweg niet 40 eypo neer leggen voor een plaatje plastic, glas of staal. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik heb al eens een vergelijkbare steelpad geprobeerd, het is wel vet enz. maar om nou rond de 40 pleuro neer te gaan leggen voor een muismatje....
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Steelpad 4D | the widow maker | News & Review Junkies | 9 | 8-01-2004 23:17 |