| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Frontpage Discussie Forum Discussieer hier over allerhande onderwerpen die op de frontpage zijn verschenen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Nu zijn monitor, tobo, speakertjes enzo ook nog, om alles bij elkaar te laten passen :P Wel leuk gedaan, maar zeker niet mijn smaak. (hout, ja moet er maar van houden, ik dus niet...)
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vind dat hij het mooi gemaakt heeft, maar om die nou op mijn bureau te zetten....? (is meer wat voor in de woonkamer, pleur er een 386'er in en het is nog antiek ook :P )
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik vindt het prachtig. Ik heb onze in met veel antieke ingericht, dus op deze manier zou ik de PC misschien de huiskamer ingesmokkeld krijgen. Inderdaad, smaken verschillen, maar laat dit nu toevallig nét mijn smaak zijn. Magnifiek gedaan gewoon !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() Ik vind het wel knap gemaakt opzich, als het in je interieur past is het wel strak!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Ik vind het wel leuk gedaan, maar het is niet echt mijn smaak/stijl.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 15:39 |
| [CiP]-[Project: Lightning Case] | tmaniac | Casemod Project Logs | 18 | 24-02-2006 22:06 |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 19:25 |
| [CiP] 19" project (mijn eerste custom case) | DJD xtreem | Casemod Project Logs | 51 | 12-11-2004 18:02 |