| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| RSI? Knop omdraaien! De geamputeerde muisarm. Ik las vanmorgen deze twee toch wel interessante artikels in ons lokaal dagblad. Misschien dat ik toch maar naar Griekenland move. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Opzich wel leuk, maar mij zie je dus echt niet op mijn werkt ineens met zo'n bal zwaaien hè?! Ik wissel gewoon vaak tussen typen en muiswerk, en ik zit al jaren achter de PC, zonder RSI te krijgen. Het is ook afhangelijk van hoe je zit, welke muis je hebt, hoe je die vasthoudt enz enz. Krijg ik last van mijn handen dan ga ik altijd wat anders doen. Meestal kan ik gerust een hele dag achter elkaar door achter de PC zitten. Maar wel een leuk speeltje!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| je moet gewoon zorgen dat je bureaustoel op dezelfde hoogte staat als je bureau. Dan krijg je nergens last van. zat hier van eind 1998 tot eind 2003 praktisch 6 tot 10u per dag achter de PC. Nooit ergens last van gehad. Nu nog steeds niet (tegenwoordig rond de 4 tot 6u p/d 8er pc)
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Ik computer toch best veel, vooral nu ik vakantie heb. En ik merk wél dat ik last van mijn muisarm krijg. Aan de andere kant kan dat ook zijn van het rechttrekken in de supermarkt waar ik werk, dat is net zo erg als lang achter de pc zitten. Toch maar eens over nadenken... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik voel het soms ook, en helemaal aflgelopen zomervakantie, toen ik er (te)veel achter zat. Maar echt RSI kan je niet van spreken. Wel een leuk ding verder, maar er kan volgens mij niet echt bewezen worden of het werkt lijkt me?!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb sinds december 2003 zo'n Powerball (met ledjes, zonder toerenteller) en hij bevalt me prima Ik heb hem destijds gekocht omdat ik af en toe ook pijnlijke onderarmen had en omdat het me gewoon een leuk gadget leek. Toen ik 'm kreeg heb ik er de hele dag mee lopen spelen en 's avonds kon ik mijn armen bijna niet meer gebruiken zoveel spierpijn had ik :P Het werkt dus zeker wel goed om je spieren te trainen en ik heb ook minder last van die pijn. (waarvan ik denk dat het beginnende RSI was)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Klopt... ik heb op een pc discount beurs wel een zo'n ding in mn handen gehad. Heeeel leuk speeltje, maar op het moment geef ik mijn zeer beperkte budget liever uit aan andere zaken... (lanparty's zijn duur) (bier ook)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]() ben Kelner/bartender bij een zeer grote v/d valk onderneming tussen enschede en almelo in (rara waar werk ik), waar ik tussen de 30 en 40 u werk ..
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik heb ook al een tijdje een groene Powerball en sindsdoen hebben veel vrienden van me ook 1. De Powerball Techno is echt bruut, je ziet dan je topscore in het midden waar de rotor draait. Me broer heb er 1 http://www.powerball.nl/Powerball%20Techno.html Mijn hoogste score tot nu toe is 12.322 rpm. Da's echt verdomd zwaar. Rechter hand Powerball, met linker hand een dikke paal vasthouden ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tube light aan zonder pc aan | Vicestar | Elektronica Junkies | 6 | 3-07-2006 09:43 |
| Light baybus | Azariel | Elektronica Junkies | 16 | 15-03-2006 10:59 |
| Powerball inkoopactie | Dubock | Shop Junkies | 5 | 8-11-2004 07:01 |
| meteor light van sunbeam | whocarez | Casemod Junkies | 7 | 25-09-2003 00:01 |