| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Heb al ervaring met die kaartjes, de koelen goed, alleen ze maken herrie (vooral de afgebeelde 9800XT). Misschien dat bij de productie betere kaarten eruit rollen, maargoed. Ze zijn extreem te overclocken, dat wel. Hoe dat komt weet ik niet, maar ik heb mijn Radeon core van 350 std naar 440 opgeschroeft, zonder dat de kaart moeilijk gaat doen (af en toe wat pixels in het water, checkers zmz). Goede kaarten!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
B: het is een 9800 PRO! C: het overclocken merk je pas als je die koeler eraf heb getrokken, nu kan je het mem niet zien dus kan het gewoon 3.3ns zijn D: als je radeon op 440 al checkers geeft heeft i een dooie pixel pipeline. E: voor dat je wat blaat moet je er wel kennis van hebben | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| --------------------------------------
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
en wat dan als ik niet mn bek hou? voeg me maar toe op msn dan kunnen we dit even mooi uit werken.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| ik trek me terug... sorry
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
? Of.. je bedoelt MSI? Dan moet je dat ook wel neerzetten .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() | ||
|