| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Nou vond ik dit een geweldig mooie TUT. Maar echt duidelijkheid over waar ik nu dit mooie schuurpapier kan krijgen kon ik niet vinden. Bij de Praxis niet, en bij de Halfords (ik dacht autozaak, commodore etc.) gaat het tot korrel 1000. Korrel 1500 en 2000 (tiepfout), geen idee waar ik dat vandaan kan halen. Op een Amerikaanse site zag ik wel een mooi lapping pakket, maar dat heb ik hier nog niet gezien. Jullie wel? http://www.systemcooling.com/heatsink_lapping-01.html Iemand ideeën over waar ik dat spul kan halen?
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik begrijp niet waarom iedereen korrel +1000 wil hebben, want als ik een heatsink goed lap tot korrel 1000 en daarna polijst dan is het een spiegel! Of ga je niet polijsten, want dan kan ik me er nog wel voorstellen .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Citaat:
Maar ja, ik wou ook gaan polijsten. Gewoon zon kwastje in mijn handboortje moet ook werken dacht ik zo. (heb niet zon dremeltje) Dan gaat ik het gewoon doen met een korrel 1000 en een wat groffere eerst, zou dan voldoende moeten zijn.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Je kan zelfs polijst pasta op een stuk papier leggen, en dan rondjes draaien met je heaatsink, zelfs dan wordt het glad. Geen gerotzooi met boormachines en kwastjes ![]() Zelfs een poetsdoek en polijst pasta geeft al een spiegel resultaat, je bent alleen wat langer bezig.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| vraag bij tutorial : spiegelmod tutorial | wesjuhdabomb | Casemod Junkies | 9 | 11-04-2007 13:42 |
| Waar kan ik een goede free host krijgen ? | Li-Unit | Area 1337 | 22 | 4-02-2004 19:53 |
| Goedkoop Illuminated keyboard. Waar kun je ze krijgen? | Freakazoid | Hardware Junkies | 11 | 7-10-2003 18:59 |
| Alle vragen wat betreft de heatsink lappen how-to | madtraxx | Cooling & OC Junkies | 34 | 15-07-2003 22:43 |