| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| DDR2 hot or not?...... ![]() Auteur: Willy - Geplaatst op: 20-02-04 / 12:25 - Type: nieuws - Bron: www.corsair.com Klik op het plaatje voor een praatje. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Allemaal mooie voordelen; Minder stroomverbruik, lagere timings... Maar ja ik denk dat het toch heel duur wordt het eerste jaar, het zal pas echt doorbreken als het een beetje betaalbaar word. En ja een "nadeel" is dat het weer niet op een gewoon mobo kan met DDR1. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ja ik heb net een nieuwe PC! No way dat ik een nieuw mobo ga kopen voor een iets beter geheugen. Ik merk het verschil toch niet eens! (maar dat is mijn mening) Ik denk dat het over 3 jaar weer tijd wordt voor een nieuw mobo, dan zal DDR2 ook wel standaard zijn. Dan praten we hier wel verder over ![]() Nu blijf ik lekker bij mij 512 MB DDR 400 geheugen :P |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
|
| Citaat:
als je zo strak bent zorg maar dat je msn dat ook word en zeg mij eens wat terug :P [/offtopic] | ||
|
| | #7 (permalink) |
|
| erg leuk dat ze daarmee komen maar waarom dit:. Dit geheugen past overigens niet in de moederborden die niet ontworpen zijn voor DDR2. dat zorgt er toch alleen maar voor dat je dalijk 2 soorten ddr2 krijgt en dus jou geheugen duurder word of dat andere duurder word |
|
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
XMS Pro met led-bar activity ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |