| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| News & Review Junkies Discussieer hier over reviews en nieuws |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 oktober 2003
| mooi pc kast aleen vind ik de voor kant niet mooi maar veder is hij heel mooi :P
__________________ P4C800-E-Deluxe>p4 3.2c@p4 3.85 ghz>ZM-WB2>1gb corsair XMS twin PC 4000 PRO.482 mhz 2.5-3-4-5-T0>Ati 9800 pro 450\375 mhz>Swiftech MCW50>1xSATA 80 Gb seagate >2xSATA 80Gb Diamond Max 9 Plus RAID0>Audigy2 ZS 3DMRAK03 7276>>H2O PC |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| die voorkant is precies hetzelfe als de mijne, dat crhome dan :P alleen heeft de mijne dan blaawe kleurende randjes. die zilver zijn als je er recht voor zit, mar hoe verder je je op zij beweegt hoe blaauwer ze worden :P verder een erg vette kast ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Voorkant vind ik ronduit lelijk. Zijraam is wel leuk, maar het is en blijft premod ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het is een mooie en stijlvolle kast! Is origineler als andere cases vind ik!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| ff over Pre-mod cases: Ik sprak van de week iemand die in zo'n PC winkel werkt, en op dit moment worden er meer 'pre-mod' cases verkocht dan 'normale' cases. Als dat zo doorgaat dan wordt dus een gemodde case (pre-mod of niet) de 'standaard' en een 'normale' grijze/beige case een speciale case. Dan worden het dus modden als je een 'standaard pre-mod' case terug modt naar saai beige zonder raampie en versiering... Misschien zal CJ over een jaar of twee bestaan uit eigenaars van beige cases!! ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
wat een fantasieModden zal in mijn ogen "een case naar eigen smaak maken" blijven :P hoe erg pre-mod ook in de mode komt >/ ( probeer dat verhaal nog es te typen zonder sarcasme :P ) | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Cut the crap: de case is het fundament voor het eindresultaat. Het maakt toch geen jota uit of je met een duffe beige begint of je mod basseert op een premod kastje. De premods bieden vaak nog ontelbare opties voor verbetering, alleen gebruiken de meeste mensen hun fantasie niet en laten het erbij, wij Junkies weten beter en maken van een premod een ubermod case, dat is de kunst! Dus schei uit met kasten veroordelen, gebruik je grijze cellen en zie de mogelijkheden!!!!!!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
| Citaat:
Het is eigenlijk helemaal niet zo vreemd, die sweex xenon zijn gewoon zo goedkoop. (laat ik de inkoopsprijs maar niet noemen :P ) Van de buitenkant zien die cases er best leuk uit, maar als je goed kijkt weet je wel beter. De afwerking is ronduit slecht te noemen. Schroefjes in de Backplate draaien dol(eigenlijk overal), IO shield plaatsen is een ramp(hele case buigt mee), fanroosterguard ding zitten wel heel kleine sleufjes in(hoort ze goed suizen als je er een fan inplaatst) en owja.. die dingen zijn noch scherp ook. Het rare is, zelfs de ouwe tantes van 50, willen zo'n kast. Leuk joh, patsen met je Pcchips mobo en onboard VGA :P . Tsja maar extra geld voor een paar mooie rounded cables ed. is der natuurlijk niet bij. Ik blijf ze natuurlijk braaf bouwen , maar ikzelf doe het liever met m'n eigen "zelf-gemodde" Chieftec kast, die betere kwaliteit bied.
__________________ www.overclockers.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| brute case @ xoxide | QuincMan | Area 1337 | 2 | 13-05-2003 12:12 |